Ajatelkaa mä olen tullut SAIRAAKSI !!!!!! Ei ei mikään normaali sairaus, tää on suorastaan IHMESAIRAUS. ?? Se ilmeni tänä aamuna siten, ,,,,,,PÄÄTIN OLLA MENEMÄTI MARKKINOILLE. TÄMÄ TAUTI  on aika vakavaa mun kohdallani, oikein itsekin ihmettelen että tollanen iski minuun.
Mä säästelen jalkojani huomista varten, meinataan mennä asuntomessuille Vaasaan. Sehän on viimeistä päiväää auki, että vähän viimetipassa. Katsotaan onko siellä sitte kova ryysis?? Ainakin Pouta povasi poutaa.
Mulla on ollut nuorin lapsenlapsistamme 1 kk.3vk. vanha pikku neiti lomailemassa mumman ja paapan tykönä, tietysti äiti ja iskä mukana. Pienetkin väliajat olen ihaillut ja pitänyt sylissä, jopa suukkojakin olen jo antanut. On hän niin suloinen, mustat hiukset, tummat silmät, katselee niillä jo kovasti ja heti huomaa jos joku tulee viereen tai menee ohi. Eilen tyttö pääsi uuteen ammeensa kylpemään. Voi kuinka hän nautti, jälat,kädet heiluivat, varpaat välillä sojotti eri suuntiin, mutta heti kippuraan kun koskin niitä. Pientä puhinaa vain kuului, näki että hän NAUTTI OLOSTAAN!
Niin ja sitten edellisen selvityksen mukaan tauti diagnosoidaan. MUMMANHÖPÖRYYS-taudiksi.
Tää on niin vaarallinen tauti, ettei koskaan mene ohi. IHANAA !!!!!!!!!!!!!!
Kyllä se teihin iskee myös, toisilla on, toisilla myöhemmin, takaan sen. Se nimittäin kulkee tuolka atmosfääreissä tään taudin pesäke, ja sieltä tiputtelee hiukkasiaan aina silloin ja tällöin jonkun mum (o)(u)(i)miin päälle.
1789943.jpg
1789944.jpg
Oman maan ruusuja annan teille! (en risuja)
Posti on tuonut Sannalta ihania ovaaleja, siis kerrassaan ihania. Kirsiltä tuli isompi paketti materiaaleineen, uudesta netti kaupasta www.paperinauha.fi
tuli myös kaikkea ihanaa, tilasin jo uudelleen tavaroita, siellä olivat hyvät alennukset. Kannattaa katsoa.
Kyllä syyhyää kädet ja sormet noiden korttien tekemiseen.
Eilisen päivään tuli mukava ylläri. Mun sisko soitti Orivedeltä, he lomailivat tai oikeastaan olivat paossa hänen synttäreitään mökillä. Poikkesivat meille pikavisiitillä. Kiva oli rupatella ja kuulla mitä heidän perheelleen kuuluu. Mä sain kaikessa rauhassa jutella, kun miniäni teki ruuan valmiiksi. Oli hyvää työtävää. Illalla vielä kävimme saunassa, tytteliä ei vielä otettu saunanlauteille.
Manklasin äsken lakanat+tyynyl. ja nyt on hyvä aika alkaa värittelemään joululeimasinkuvia.
Välillä oion selkääni, käyn tyhjäämässä tiskikoneen, laitan pyykkiä narulle ym. pientä.

0171.gif