Vai onko tää omaa tekemistä, kiirus. Kävin klo 23.00 pyörälenkillä kun ennemmin ehtinyt. Nolostunut No oon minä tänään saanut jotakin ajalliseksi. Laiska se on kun töitänsä luettelee, no sitten olen, mutta luettelen kumminkin. Päivällä vedin vesijohdon suihkualtaan lähelle, päästin puhdasta vettä altaaseen. Näin kuumillä ilmoilla vesi kummasti haihtuu. Joka välissä laitoin letkun pään kastelukannuun, kannoin monta kannullista vettä tarhakukille. On sitten kuivaa, verannalla olevat kukat joudun kastelee melkein kolme kertaa päivässä. Varsinkin riippuville, joissa ei oikeastaan ole multaa purkissa, kaikenlisäksi tuuli niitä heiluttelee ja kuivaahan siinäkin.

Hain postilaatikon läheltä palopojan, joka kiipee tikapuille ja ison lampaan, pesin ne letkulla, kun olivat saaneet tiepölyt naamallensa. Kirkasta niiläkin ilme.

Niin ja sitten.......olen viimein ja vihdoin saanut itseni ottamaan silitysraudan kiltisti käteen ja silittänyt isännän kauluspaitoja, hm hm no oli siinä munkin lumppuja muutama.  Pesin kaksi koneellista pyykkiä, en minä vaan kone, mutta työtä se on kun ne ripustaa narulle.

Ruokaakin laitoin kello 17:sta. Arvatkaa mitenkä siinä kävi Otsan rypistys isäntä ei tullut kattotyömaaltansa vasta kuin klo 20.00. Siis yli kolme tuntia potut olivat höyrykattilassa, ne olivat KUMMAN RUSKEITA SISÄLTÄ. Eihän niitä kukaan syönyt, ei muuta kuin kermaperunalaatikko pakasteesta. Ensin piti repiä se foliovuoka ja sen jälkeen tungein sen mikroon. Ei kait se niin hirveen hyvää ollut, mutta onneksi pöydässä oli vihanneksi monen moisia.

Huomenna pitää sopia koska syömärit saapuvat syömään !!!!!! ettei nuo perunat tartte taas RUSKISTUA. Onneksi on kesä, voi sanoa että meidän perunat olivat ottamassa  auringoa.Cool

Onhan tässä jo monenmoista tullut koettua ja nähtyä, vielä lisäisin yhden työn, kahvittelin pari kaveriani. Ajattelin mainita vaan, jos vaikka sais vielä lisä pinnoja !!!?????

Nyt minä taidan poistua takaoikealle ja sieltä sänkyyn.