Tämä päivä näyttää  menevän ilman YLLÄREITÄ !!!! En ainakaan meinaa kattella postia ym. sellaisia. Tosin olen tään mun näppäimistön kanssa tapellut, kun se tahtoo jumiuttaa kirjaimet ym. eikä toimi. Mä oon ihan ton punainen, kiuhunut jo monta kertaa. Välillä olin painanut jotakin näppäintä, ja niin kieli muuttui albaniaksi !!!! Piti äsken soitella sille tuoreelle kihlatulle pojalleni, hän heti osas sanoa missä vika.........siis äiteessä. Tänään tuli uudet kauan odotetut Motivetit Saksasta, ja IHANA LEHTI. Voi kun siinä oli taas kivoja askartelu-kortti ideoita. Tässä yksi kuva lehden sivulta:

Oli vanhaan korttiin virkattu reunat. Tietenkin toi taus oli peitelty uudella kartongilla. Lisää vinkkejä, kannattaa ostaa lehti tai tilata, minä en ainakaan ole katunut tilaustani.

Isäntä onnistui ottamaan kivan kuvan molemmista linnunsyöttöpaikoista, linnut syömässä:

 

 Tässä vielä ne uudet  leimat:

 

Nämä olivat niin ihania. Ehtis vain leimaamaan ja sitten väsäämään kortteja.

Kävin minä vesisateessa lenkillä, oli ihan mukavaa, raikas ilma. Inhottavinta on kun pääsee kotiin pitää kuivata koira joka paikasta. No nyt se on maannut kuin nukkumatti sen jälkeen. Eikä se mitään unta riittää vielä aamuun asti.