Arvatkaa vaan kuka meillä on kunnostautunut ??? no tietenkin mun rakas ukkokultani ! Hän alkoi pesemään alakerran ikkunoita, siis avasi joka välin. Minä yritin tyrjätä tavarat, ottaa verhot pois ja panna uudet tilalle. 

Samalla tuli siivottua melkein joka huone. Lopuksi vielä jäi keittiö siivoamati, kun selkä ei kestänyt enää tippaakaan nousua ja kumartelua.

Makkarin verhot jäi vähän vintturaan,,, mä niitä yritin suoristaa pariin otteeseen, mut sit selkä sano ihan stopin.

Eikun sänkyyn pitkäkseen, kun siihen vain sain itteni jotenkin tyyrättyä. Jatkan vaikka huomenna loppusiivolla Silmänisku !!

Tai katotaan jos vaikka ens viikon loppupuolella, Tää työhuone jäi käsittelemäti. En jaksanut tyhjätä tätä rompe/materiaalia ikkunan edestä, ja kaiken lisäksi olis pitänyt tyhjätä pöydätkin. Kun tuos ikkunapesus tahtoo toi likavesi tippua vähän joka paikkaan.

Kyllä meiltä nyt näkyy hyvin pihalle, kun isäntä pesi ikkunat vielä ulkoa päinkin. Pesi tallin ikkunat sekä huvimajan ikkunatkin.

Kyllä mun nyt kelpaa, jeee mä oon yhtä hymyä, vaik vaikeroin ton selän takia Pusu Itku !!!!

Mä sanoisin tätä UROTEOKSI Nauru Nauru !!!!