Meillä täällä Pohjanmaalla paistelee aurinko ja kevättä on ilmassa. Kävin äsken reippaalla sauvakävelyllä. Koira ei ollut mukanani, koska se meni isännän kanssa RASKAAMPIIN HOMMIIN, metsätöihin. Nyt minulla hehkuu oikein posket, kun piti kävellä niin reippaasti, vienoinen viima kävi kasvoihin, ja mulla on uunissa ruoka. Ajattelin että se on karrelle palanut, onneksi ei ollut.

Mä purputan teille, kun oon jo purputtanut blogilistalle, eihän ne siellä mitään vastaile. Mulla on pitkä lista monien teidän blogien nimiä, jotka olen löytänyt toisilta sivuilta, tai hakemalla. Niistä olen muodostani itselleni OMAT SUOSIKIT. No totta mar mä panin omankin blogini sinne. ja nyt sitä purputusta::::::... Mun blogi ei suostu päivittämään ollenkaan. Näyttää että viimeinen päivitys on 5.3 ja ole 6.3 kirjoittanut kahteen eriaikaan. Eikä nekään ole päivittyneet. Vaikka kuinka painan, HETI-nappulaa, kertoo mulle vain ......blogisi on nostettu kärkeen/joku muu sana se on ettei toi, mutta sama tarkoitus kuitenkin. Ennen se teki että nousi ylös mun listallani, kun päivitin sitä. OSAAKO KUKAAN NEUVOA MUA ???? MITÄ PITÄIS TEHDÄ ????

 

LÖYSIN TÄLLÄISEN mukavan oloisen  KORTTIHAASTEEN:

ANNE S:N HAASTEESEEN

http://haastansut.vuodatus.net

Ymmärsinkö oikein että MALLI OLI RITULTA http://ritulissu.vuodatus.net

 

Korttini on tässä. Kokeillaan tuleeko mitään, äsken temppuili tuo kuvagalleriakin ???

Nuo lintujen kuvat olivat jossakin osoitteessa, en tarkalleen muista onko noissa linkeissä jommassa kummassa se kuva. Linnut oli ihan rivissä, mä leikkasin irti ja vähän värittelin.