Maanantaina lähdin kohti K.sairaala ajaen 30 km. Röntgenosastolle päästyäni sanoivat että minun olisi pitänyt tulla 26.10. Kerroin että tuota aikaa oli siirretty ensin 6.11 seuraavaksi 9.11ja vielä kolmannen kerran tuli uusi lappu ja siinä oli nuo kaikki ajat+ sana kirjevastaus ??!!! Siis ota tuosta selvää. Ohjattiin polille jossa sanottiin sama asia. Missä on ensimmäinen ilmoitus kysyttiin, sanoin sen heittävän pois, ettei sekoita päätäni monet ajat,  mutta en tiedä kenenkä pää oli sekaisin minun vai jonkun muun ??? Tässä tapauksessa vois sanoa: Tyhjää saa ilman pyytämäti.

Vähän mua potuttu, ajaa 60 km. "turhan" takia. Onneksi lupasivat laittaa uuden kuvausajan, pieni lohdutus sekin. Eihän tässä ole kysymys kuin minun vasemman korvan huomattavasta kuulon alenemasta !!!! Se on minulle SUURI HAITTA, kenties ei sairaalalle??

Mutta kuitenkin poikkesin Paperipuodissa, soittelin Helille, hän sanoi olevansa paikalla. Tulihan sieltä ostettua jos jonkinlaista mistä mukamas on puutetta .

Joulupuodissa kävin myös. Sieltä ostin lähinnä pikku-Prinsessoilleni joulupukin pussiin tavaroita ja toiselle 2 v. lahjat. On se vaan mukava hommata noita leluja pitkästä aikaa. Sanon tuota pientä "tavara-aittaa" joulupuodiksi, koska se on TODELLA SITÄ. Kaikki paketoitiin ja jopa kauppias auttoin kassien kannossa autoon. ISO KIITOS TAVARA-AITAN PINTA/ omistajarouvalle. Kauppa on todella mielenkiintoinen, kannattaa poiketa jos on kulkua Seinäjoelle päin. Pieni kauppa mutta TOSI PALJON TAVARAA. IHANA !!!!!

Minulla on joululahjojen osto jo melkein loppusuoralla, yleensä loput toivovat rahaa. Siinä on helppo lahja, saavat ostaa mitä tarvitsevat. Kaikille meidän perheen naisille on pari pientä pakettia laittanut, on mukavaa antaa lahjat kun nyt meillä on kolme naista perheessä (+minä) ennen sain ostaa kolmelle miehelle(+siipalleni) . Olemme tosin jo ajat sitten päättäneet ettemme toisiamme lahjo enään. Ostamme sitä mitä tarvitsemme vaikka mikä vuodenaika hyvänsä. Minulle tärkeintä on mumman ja paapan pienet tytöt .

Ostin muutaman ihanan leimasimen Paperinauhasta, tässä joku, loput leima-osiossa.

 

Ostin ensimmäisen Farmi-leimasimen. En ole oikein päässyt näiden sisälle vielä. Tää on ollut tosi kivan näköinen, kun olen katsellut blogeja ja siellä valmiita kortteja.

       

Tähän ihastuin oikeastaan siksi että miellä on tuota rakkautta perheen ilmapiirissä lisääntynyt, nuorin poikamme meni kihloihin lokakuussa. Näin Miian valmistavan kortin ja se oli tosi ihana. Ajattelin jospa kokeilisin myös itse väkertää jonkinmoisen kortin tästä leimasta.

 

                

Tästä leimasta on Mia myös tehnyt ihanan mallin Paperipuotiin, nettikaupan etusivulla oli myös. Kokeilin tehdä myös, mutta jäi jotenkin vaissuksi, en tiedä mitä lisäisin, että saisin siihen lisää väriä ?? Olisko mulla ollut liian vaalea paperi alla ?