En tiedä alkaako se viikko maanantaina vai sunnuntaina, mutta mulle se alkaa maanant. Meillä täällä Etelä-Pohjanmaalla on lunta aika mukavasti. Ainakin niin paljon, että kultani ajoi auratessaan mökin tietä, (tuli lumisokeeksi) ja niin koko traktorin peräpää meni ojaan. Kyselin jospa voisin olla avuksi, siis minä olen ajanut oikeasti traktoria, siinä heinäkuorma, olisko ollut vuosi -???? hirmuuusen piiiiiitkä aika kuitenkin. Mieheni ilmoitti ettei ole apua, kun pitää olla kenties jopa pari traktoria, toinen vetää ja toinen työntää takaa, niin sitä ojassa olevaa traktoria.

Lähdin taas kerran vauhdilla fysikaaliseen, niin siellä pari miestä oli sen traktorin kimpussa. Kun kotiuduin niin kas MEISÄN OMA TRAKTORI oli pihassa. Siis veto-työntöapu olivat tosi tarpeen. Mulle pantiin hieronnan jälkeen vasempaan jalkaan polvesta alaspäin kylmäpakkaus. Huh, tuntui se pistelevän kylmältä, mutta se on tehnyt tosi HYVÄÄ TOLLE koivelle. Nyt tuntuu moneen kuukauteen helpottavan se ainainen särky. Huomenna menen vesijumppaan, niin eikö siellä vetreenny ja venytykset ovat tosi hyviä.

Sukka jota teen ovat viittä vaille valmiina, toisesta enää kärkikavennus puuttuu, ja sitten taas uusi sukka puikoille, mutta langan väri eri, vaihtelua sekin on. Vois tässä muutaman leimakuvan väritellä, vaihteeksi.

Yllättynyt joopa joo, nyt taasen muistin, hellan pesän. Siellähän musta sika rötkötti, elikkä OLIN UNOHTANUT lisätä puita. Tulipas onneksi jonkin verran lisä lämpöä, ei täällä palella, mittari näyttää + 21 lämmintä. Mutta tuo puiden polttaminen tuo toisenlaisen lämmön, ja kun niitä puita on yllin kyllin (niin mieheni sanoo), mikäs siinä, kyllä minä sen tulen teen kun puut ovat valmiina tuotu sisään.