Viime yö meinas mennä mulla ihan plörinäksi. Tulin vielä puolen yön jälkeen kattomaan sähköp. Sielläpä oli yks kaveripyyntä facebookiin. No ei se ole syy siihen plörinäksi menoon, päinvastoin se oli kiva ylläri.

Lueskelin poikani kommetteja, ajattelin löytäväni Irlannin juttuja, mutta se ilmoitus teki mut tollaseksi. Ilmoitti että välit oli mennyt tyttöystävään poikki. Minä siitä paikasta poraamaan, otin unitapletin, ja vielä laitoin käteni ristiin, huokaus ylöspäin, että saisin nukutuksi. yö meni.......onneksi hyvin............mutta aamu koitti................surullinen olo !!!!!!!!!!!!!!!!

Meni siinä muutama tiima, viimein tuo tila muutttui tälläiseksi. He olivat menneet kihloihin, juksasivat kavereitaan, mutta äiti-mamma otti todesta heti.

Voi mikä riemu repes, MÄ OLIN ONNELLINEN, oon edelleen sekaisin päästäni.....soitellut....viestiä lähetellyt ym. Korttiakin rupesin suunnittelemaan, leimasimia hain, mitkä sopis kihlakorttiin. No tuota hm hm se on jäänyt siihen asteelle.

Pitäis lähteä kävelylle, kun jalka on paremmassa kunnossa. Uudessa työhuoneessa olen jo väsäillyt muutaman joulukortin. Huone ei ole ihan valmiina, tietsikka vielä vanhassa päässä, koukkuja, hyllyjä laittamati. Otan sitten niistä kuvia kun kaikki on OK.

Tässä meidän uusi LINNUNLAUTA, missä lintuja käy tosi paljon, on aina tyhjä.

     

Tässä kuvaa AAMUHETKESTÄ, sekasorrosta !!!!

  

Viestiä  sinne, tonne, sinnesuntonne !!!!!!!!!!!

Joulukortteja:

 

  

  

  

tässä vielä vähän iksinkertaisempi:

 

No nyt eikuin kävelylle ennenkuin tulee pimeetä.