Kyllä meinaa ottaa lujahan 90 v. kortin tekeminen. Yritin Spellbinders- kuvio stanssilla tehdä boordia. Kuvassa se on nätti, mutta en saanut sellaista jälkeä mitä mallissa oli. Kokeilin eri papereita ym. ei sitten millään onnistunut, jätin sen tekemäti, pitää kysyä joltakin viisaammalta ohjetta.

Viikonloppuna on Seinäjoella Käsityömessut, minä taidan olla menemäti. Olen jo tällä viikolla käynyt S:joella korvapolilla, ja huomenna suunnistan mieheni kyydissä kohti Vaasaa. Haen hänet työstä, ja sitä ennen minun pitää muistaa tehdä yhtä sun toista hommaa. Laitoin puhelimeen muistutusäänet, koska tarkoitus on soittaa määrätyllä kellon ajalla tuosta 90 v. lahjasta. Enhän minä muuten muistaisi, kyllä toi kännykkä vaan on hyvä. Kaikkein tärkein asia, että herään ajoissa, että ehtisin tekemään kaikki nuo asiat, lähden kohti S:jokea klo. 13.00 tietämissä.

Nyt näytti olevan jo - 2 ast. pakkasta. Meneeköhän lopulta nyt nuo tosi paljon kukkineet betuniat ??? Ovat kyllä kestäneet, vaikka muutamana yönä on ollut pakkasta, kait niin vähän ettei noihin ole ottanut, vaikka se on tosi arka hallalle. Huomenna aamulla näen ovatko lössönä kaikki. Toisaalta olen odottanut että pääsisin laittamaan gallunat paikalleen.

Tässä alimmaisessa on kiva haaste saada toi lumi lumennäköiseksi. En ole vielä yrittänyt.