No melkein ainakin. Päivällä siivosin makkarin, vaihdoin verhot, päiväpeiton. Pyyhin pölyt ja lisäsin vähän vielä joulukoristeita. Panin hyllylle valoenkelin.
Jouluvaloista jäi tähti ja kello paikkaa vaille. Olisin sen pannut sinne tai tuonne, mutta kun sinne-tuonne huoneissa ollut pistorasiaa. Typerää, miksei esim. tuulikaapis ole sitä. Meillä eteisessä on puhelin pistokkeita kaksin kappalein ja yksi sähkö sellanen............katon rajas. On siinä kans paikka. Mä olen sen mukamas sanonut, et sinne pitää laittaa lampetteja varten. Huh huh, mäkö olin silloin sähkömestarina??? Muuten hyvä paikka kun olis ne lampetit, nyt rasia on tyhjänpanttina.
No oli mulla siinä kerran lampetti, mut se oli typerän näköinen, välistä kaikenlisäksi kiilas lampun valo. Ei sopinut tälläselle migreeni päälle. Jotenka siinä ei ollut valoja, ja muutaman vuoden kuluttua käskin isännän ottaa sen pois ja samalla lähti kattolamppu. Siinä oli vain yksi lamppu, joka ei sitten näyttänyt valoa ollenkaan, mä en ainakaan nähnyt kenkiä hakia. Mustia kaikenlisäksi kun olivat. Pelkäsin että joskus otan eripari kengät. Onneksi ei koskaan niin käynyt :) :) !!!!
Mun yhdellä kaverilla oli kerran (juhlakengät) yksissä hautajaisissa eriparia kengät. Jossakin vaiheessa me huomattiin ne, hän istui mun vierellä. Kyllä oli naurusta pitelemistä, hyi kauhia, kun vielä oltiin noin vakavassa tilaisuudessa, ja olis pitänyt pitää pokka perulukemilla. Yhtään ei uskallettu kattoa toinen toistamme, kyllä olis purtu kieltämme ja hartiat olis nytkähtäneet välillä.
Onneksi pystyimme olemaan kuin kunnon kansalaiset tuollaisessa tilaisuudessa.
Mutta ette usko onko kaveriani siitä MUISTUTETTU,,,,,,,että,,,,kas kas onko frouvalla nyt OIKEAT PARIT ???????
Huomenna jatkan keittiön siivoamista, meinaan vaihtaa sinne myös verhot. Pöytäliinat jo silitin.
En mä ruokapöydälle mitään liinaa aio vielä laittaa, olis likanen jo tällä viikolla.