Selvästi huomaa kuinka syksy saapuu jäämättä !! Olin lenkillä, tuuli puhalti kylmästi, olisi vain pitänyt panna enemmän vaatetta päällensä. Mutta hyvin tarkeni kun menin vähän suojaisempaa tietä pitkin. Raikasta ilmaa ainakin luulisi saavan, eikä autojen krääsää tarvinnut niellä. No mitä nyt vähän märkää oli.

Lenkiltä tulin laittelin hellan pesään valkian, ja tietysti kahvipannu päälle. Vaikka juonkin kahvini hyvin hyvin laihana, minä kutsun sitä kahviksi, toiset tiskivedeksi. No makunsa kullakin !!! Äsken mieheni soitteli, on tulossa kotiin Hesasta, panin puita saunan pesään ja teen hetken kuluttua sinne valkian. On mukava saunoa ja puhdistautua matkan pölyistä pois, samalla voi päänupin sisällä kaikki asiahöyryt selvitä ???

Olen oikein ryhdistäytynyt, nimittäin imuroin, vein muutamasta paikasta roskapussit pesään, osan roskista roskikseen ja kompostiin.......HYVÄ MINÄ !!! Kehumpa itteäni, jos ei kukaan muu tee sitä, olen ainakin yhdet kehut saanut JEEEEEES !!!!

Päivällä posti toi etsimäni leimasimen. Harmittelin kun en tilannut sitä silloin kun muita tilasin, ja sitten en löytänyt sitä mistään, vahingossa tääkin tuli vastaan. Googletin vain Sarah Kay, ja siellä sitten seilailin sivuja, se tuotti tuloksen, tässä tää leimasin ja pari TOSI KIVAA lisäksi:

    

Tää on se jota ettein.

Tässä ne HAUSKAT:

  

  TOINENKIN MUKAVA:

    

   Ostelen uusia ja yritän vähentää toisesta päästä leimojani pois, koska niitä on aivan liiian paljon. Olen laittanut askartelukirppikselle niitä myyntiin. Ihan hölmöläisen hommaahan tää on

 Kiitos teille kaikille jotka olette niitä ostaneet. Jatketaan samaan malliin ??