Istuskelin äsken jokin aikaa sitten, hieroinen koneella yläselkääni, ja yhtäkkiä tunnen että  joku on mun seljäss Yllättynyt Huh huh, se olikin se hieromakone, MÄ OLIN NUKAHTANUT ISTUALTANI. Taitaapi vähäsen painaa nuo vajaat yöt, En ymmärrä miksi muhun iskee aina illalla myöhempään jonkinlainen inspis, siis kuten nytkin, olen koneella, äsken väritin muutaman leimakuvan, viikkasin pyykin. Höppänän töitä !!!!! kun itse vapaasta omasta tahdostani teen YÖTÖITÄ !!!! Isäntä on nyt juuri yötöissä, mutta ei vapaaehtoisesti, vaan PAKOSTA. Jep siinä on SUURI ERO ??!!!!

Kävin katsomassa tuolla yläkerrassa nuorinta poikaa, mutta KAS SIELLÄKIN NUKUTTIIN. Taitaa olla hänellä myöskin univajetta. Olisin vain kysynyt meneekö hän huomenna Keskiselle, kun lähtee opiskelupaikkaansa Keuruulle huomen aamulla. Keskisellä olis litteä näyttö tähän tietsikkaan, eikä ole mikään pahanhintainen. Käskin vielä kattoa, onko hänen mielestään hintansa väärtti. Siis minä KIRJOITIN LAPUN HÄNELLE  keittiön pöydälle. Kaupassa on vain maanantaina se tarjous ja heillä on määrätty määrä niitä näyttöjä. Katsotaan, sanoi tohtori. Taidan pikkuhiljaa kömpiä peiton alle, HARVINAISTA mulle, että meen tähän aikaan nukkumaan, mutta kunnon ihmiset ovat jo nukkuneet vähintään 1-2 h. Silmänisku Nati nati, sanon kuten minun vanhempi lapsenlapsistani sanoo, kun menee nukkumaan.