Viikonloppu mennä hurahti oikein mukavissa merkeissä. Lauantaina tuli poikani tyttöystävä, oli kiva tavata häntä. Sunnuntaina sitten suuntasimme auton nokan kohti Vaasaa. Siellä meitä odotti komia vaalea talo, ja talon onnelliset omistajat, poikani+hänen vaimonsa, ja kaikkein korein oli tietysti mumman hymytyttö. Hän oli oppinut konttaamaan ja nousemaan pystyyn, mutta ei aivan vielä tohtinut siirtää jalkaa toisen jalan vierelle.

Kun tuli täytekakun vuoro, oli tyttö kuin kunnon puhuja, ikäänkuin : puhui kuin Runeberi.....Minä sanoin kakkkua, kaaakkkuuuua, ja nopeutin tuota tahtia. Kyllä vain likka pysyi perässä omalla kakku-sanallaan. Siinä oli monenmoista äänivivahdetta aina valsettiin asti.

Vanhemman tytön kanssa meillä oli yhteinen mukava leikki. Mumman kädestä kiinni, minä "laskin" huppa huppa..HYPPÄÄÄÄÄÄ! Niin tyttö rupesi hyppimään ilmapatjan päällä pitäen visusti kädestäni kiinni. Mulle tuli aivan hiki vaikka vain katselin. Oli mumman tytölläkin hiki, kun hiukset olivat aivan hikisen märät, ja siitä seurasi, että kiharaa ilmestyi ympäri päätä.

Olin äsken pyörälenkillä. Koko päivän ajattelin lähteä, mutta kun oli sateisen näköistä, päätin iltaruuan jälkeen lähteä polkemaan. Kun palasin kotia kohden, niin kas vain rupesi piskottelemaan ja nyt sitä sataa oikein kunnolla. Onneksi en kastunut, oli sopiva rako käydä lenkillä.

Aion kokeilla uutta (minulle) korttijuttua. Ostin pari pientä sabluunaa ja siihen aineet. Ostin pari mattaa sekä pari välkkyvää väriä. Katsotaan onnistunko vai meneekö pilalle. Kerron tai näytän kortin kuvan täällä.