Aamupäivästä isäntä soitti, että hän  tulee vaihtamaan parkkipaikalle auton. Takeltelin puhelimeen, että minne ????  ja koska!!! Niin ja mistä sä muuten soitat. Tallista isännän selvitys kuului. Jaa tokaisin minä että mihinkä mun pitäisi mennä tai olla.........no siellä vesijumpassa ???? Mä jatkoin takeltemista.......hm hm eikö tänään ole maanantai, ei se tänään ole!!!!! Jaaaa mitä....eikö nyt oo maanantai, vai tiistai, pikainen katse kello 11.15..........siis turha kiirus vesijumppa on ollut jo vartin. Tokaisin etten ole minnekään jumppaan lähtenyt, ja missä hän sitten on, en muistanut sitäkään vaikka juuri oli sen mulle sanonut.

Voiko näin ihminen sekaantua päivistä.  Oltiin eilen pojan perheen luona käymässä, ja maanantai sopi hyvin sunnuntaiksi ....jne.... Siitäpä tää sekaannus, huomenna on sitten KESKIVIIKKO. Pitäiskö tankata nyt jo päähän e t t ä on k e s k i  v i i k k o !!!!!!!

Tää on aivan oman päänuppini sisällön tekosia, siis en voi syytellä SÖÖR MIGREENIÄ. Ilman Sööriäkin on näämmä nuppi sekaisin. Oon mä tänään saanut vähän jotakin tehtyäkin, kotihommia, pari korttia.