Kävin viikolla ostamassa Fiskarssin leikkurit. Tilasin myös kukkaleikkurin. Sitä ei tosin ollut,vaan se tilattiin perjantaiksi. Onneksi mieheni meni työnsä puolesta Seinäjoelle, ja hän haki sen leikkurin.
Ei tarvinnut minun ajaa 60 km vain tuon pienen ostoksen takia. Otin kuvan niistä, mutta tuli vähäsen tumma.Toivottavasti näkyis jotakin.

1500001.jpg
Nuo kukkasakset ovat todella hyvänmalliset. Minun voimattomille käsille tuo kädensija asento mainio.
En ole ehtinyt kuin kokeilemaan vain ruutupaperilla mitenkä se sujuu.
Ton reunusjutun sain puoleen hintaan, kun heillä ei ollut uutta, vaan myivät sen mulle omasta käytöstään.
En ole tajunnut mitä varten nuo apukukat ovat tuossa sivulla. Kyselin sitä, myyjä opetti ja selitti sen mulle tosi hyvin.Oli tosi hyvää palvelua, on ollut ennemminkin kun olen heillä piipahtanut.