Aamulla herätessäni ajattelin etten taida viittiä imuroida, olkoot koiran karvat missä nurkassa vain. Kuitenkin isäntä tuli iskuporakoneen kanssa tupaan ja sanoi panevansa pesuhuoneeseen uuden koukkurisvistön. Kyllä nuo imukuppi systeemit on kans ykslysti. Sata ja kolme kertaa ovat tippuneet lattialle ja lopulta vielä katkenneet siitä mistä pitäis panna seinään kiinni. Otin imurin käteen, fiksuna tyttönä ajattelin panna imurin putken porattavan reiän kohdalle ja viuh suoraan imuriin hieno moska. Ihmettelin että kylläpäs imuri huonosti vetää, vai tuleeko tuota hienoa murenoa niin paljon, ettei se ehdi mennä imuriin.

No eihän se sinne imuriin mene, KUN EN OLLUT PANNU IMURIA OLLENKAAN KÄYNTIIN TukittuViaton !!!! Tän voi kyllä panna mun korvani piikkiin. Mulla vasen korva on tukossa ja suhisee (olen menossa tutkimuksiin, alentunut viime keväältä kuulo tosi paljon) ja sit yritin pitää tervestä korvaa toisella kädellä tukos etten kuule sitä porakoneen ääntä. KAIKKI KORVAT KUUROJA, mistäs sitä tietää MIKÄ PITÄÄ PRÄTINÄÄ !!????

Kumminkin mun piti alkaa imuroimaan, ja viedä järjestelin kukkia uuteen järjestykseen, pyyhin pölyjä ym. mukavia kotipuuhia.

Illalla innostuin vielä tekee paperikukista, kerroskukkia ja keskellä  joku koriste. Ovatpa helppoja ottaa käyttöön. Tässä niistä  kuva:

1249144005_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Perjantaina mulle tuli äkkilähtö S:joelle, kun mun kaveri vain huomautti että hakee klasinsa liikkeestä pois. No mä hyppäsin kyytiin, et kukkarokin meinas jäädä kotiin, puhelin jäi!!!

Kävin onnittelemassa PAPERINAUHAN HELIN UUTTA KAUPPAA. Kyllä oli niin ihanat tilat, avarat ja todella hyvin esillä kaikki tavara, ja sitä oli kiitettävän paljon. Miia siellä opasti ja antoi mulle vinkkejä, jos en kaikista aineista tiennyt, tietysti Helikin auttoi mua eri tarvikkeiden etsimessä. Kun joku tuli mieleen, taas mentiin jomman kumman likan kanssa laidasta laitaan,,,,,,,,hm,,,,kaupan sisällä. KIITOS HELI JA MIIA !!!

Tässä jotakin mitä ostin: Ihanan makean karkin värisiä hileitä:

1249144614_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tietenkin myös muutama leimasin Yllättynyt

1249144896_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tää oli tosi ihana, tätä sarjaa ei ole kuin kaupassa myynnissä, samaa sarjaa vielä pari leimaa:

1249144911_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1249144927_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Muitakin leimasimia tuli hommattua kaupasta sekä postissakin tuli, ne panen samaan paikkaan kuin ennenkin. Kurkatkaa jos kiinnostaa.