Milläs muulla se vappu alkaa kuin munkeilla !! Kävin ostamassa vasta paistettuja munkkeja 20 kpl, ja niistä riitti vielä pakkaseenkin. Me olemme kahdestaan tätä vappua viettämässä.

Mä kävin pyörälenkillä ja samalla poikkesin ystäväni puutarhassa ihailemassa krookuksien paljoutta. Olisipa pitänyt olla kamera mukana.

Isäntä on taas innoissaan kun pääsee tuonne pihahommiin. Nytkin se kumarassa asennossa on tuolla jokirannassa, varttamassa omenapuita. Se on vallan hullaantunut kasvattamaan uusia omenapuita.

1335795794_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä on vartettu omenapuun oksa joka on alkanut kasvaa jo näin hyvin. Tämä siirretään jossakin vaiheessa pihalle ja siitä sitten joskus saamme nauttia omenoita, jos ei pupelit ja myyrät sitä ennen syö poskiinsa puutaItku !!????

Tomaatintaimia hän innostui kans laittamaan, vaikka ei meillä mitään kasvihuonetta ole, saas näkee minnekä hän noikin sitten laittaa ?? Mulla on tämä homma aivan hebreaa, en välttämäti tiedä edes missä meillä on porkkanat, tillit, salaatit ym.  kylvetty YllättynytYllättynyt ???

Joka kesä minä niitä kyllä olen syönyt vieläpä tuolta omasta maasta otettuna. Isäntä ne yleensä tuo pöytään asti, on varmasti liiankin kanssa mua passannut ???? No minä vuorostanut teen jotakin muuta, pesen pyykit, siivoan ym ym,,, laiska se on joka töitänsä luettelee !! Ajattelin vaan mainita ettette vaan luule liikoja Silmänisku !!

Väsäilin yhden hääkortin, kesällä kun häitä on taas tiedossa muutamat:

1335796275_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1335796295_img-d41d8cd98f00b204e9800998eTaustalle kohovärillä, nuottileimalla!!!

Perhonen on valmis laserleikattu, laitoin siihen vain kimalletta.

OIKEIN HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE LUKIJOILLENI !!!

       _medium.jpg?hash=51531