Tänään aloitimme työhuoneen tekemistä. Ensimäisenä oli vuorossa tyhjennyt. Nukkumasohva vietiin vanhalle puolelle. Taulut ym koriste-esineet nostelin odottelemaan uutta paikkaa tai meno kirppikselle. Sälekaihtimet asensi isäntä itse, minä sillä välin pesin ikkunan. Kannettiin pari kirjoituspöytää, toinen yläkerrasta, toinen haettiin varastolta. Pöydän pinta oli kyllä tosi siisti ja kiiltävä, mutta laatikostoista osiaa oli vähäsen veistelty, /kaiverrettu ehkäpä puukolla. Pojat ovat varmasti todenneet että veistely olisi parempaa ajanvietettä kuin läksyjen luku ??Tosin pöytä on ollut minullakin käytössä, mutta minä nostan kädet heti pystyyn, ei minun tekosiani. Onneksi mieskulta lupasi ja tekikin sen heti, maalasi laatikoinen päädyt. Kyllä sitä tavaraa oli joka paikassa. Piti miettiä mistä  nyt teen vähän lisää varastotilaa. No mahtuihan joitakin toisiin kaappeihin, langat panin suijempaan ja niiden väliin yksi laatikko, jossa mulla on osa koriste-esineitä, jotka kiertävät vähän vuodenajan mukaan. Muutaman vien kirppikselle. Vaihdoin myös samalla olkkariin verhon. Huomenna on siihen ajatus laittaa sälekaihdin jotenka vielä tänään minun pitäisi tyhjentää sen ikkunan edusta.

Olisiko kenties helpompaa kun olis vähemmän tuota roinaa ??? no tiedä häntä !!! Iso työ on edessä, sitten kun työhuoneessa on kaikki paikoillaan, askartelutavaroiden kanto ja järjestely. Uskon että se on tosi mieluista hommaa. :=) :=) !!!

Illalla oli jalkani  niin kipeä että menin vähäksi aikaa sänkyyn. Meinas väkisin nukahtaa, ja nyt tuo kello näyttääkin olevan sopiva hetki, nukahtaa ! Ensin toi ikkunan edustan tyhjennyt, koska isäntä pääsee aikasemmin sängystä ylös, mun pitää venytellä noita raajojani niin kauan ennenkuin pääsen kävelemään.

Tässä vielä muutama kuva tulevasta huoneesta. Mun piti ottaa kuva ennen purkua, no enhän mä muistanut. Tarkoitan tolla purulla,  tarkoitan entisten huonekalujen ym. vientiä pois. Tuossa huoneessa ei maalata eikä muutakaan remonttia tartte tehdä.

Tässä kirjoituspöytää kokeiltiin tuohon kulmaan, mutta ei sopinut koska sen viereen tulee avohyllykkö jotenka laatikot eivät olisi auenneet.

Ikkunan pesua ym. touhua. Välillä tietenkiin käytiin kahvilla, ja meidän apulainen-hupulainen oli ainakin anovalla katsellaan:pliiiiiis jotakin herkkua mulle !!!



Viime viikolla tuli Englannista neljä  leimaa, minusta aivan ihania.

    

     

  En vaan tiedä mitenkä saisin näyttämään että tyttö on lasisen koristeen sisällä. Se lasitus vielä mietityttää. Mutta kokeilemalla toivon että löytäisin oikean ilmeen tälle leimasimelle. Voipi nyt mennä muutama päivä ennekuin ehdin tuota tekemään. Kuitenkin tuossa tavaroiden järjestelyssä menee aikaa, ja sitten kun niitä haen uudestaan järjestelyn jälkeen ??