Kävin äsken kastelemassa ulkokukat, siellä ei ollut rauhallista, eikä voinut olla rauhassa, koska miljoonakolme hyttystä hyökkäs heti naamalle. Äkkiä kukille vettä sen jälkeen tänne tupaan hiljaisuuteen, kone surruttaa omaa ääntänsä ja näppäimet krapisevat hiljalleen.

Päivällä kävin jo pyörälenkillä, samalla pienillä asioilla. Kauppaan en mennyt, koska kaksi yli 200 l. pakastinta on täynnä tavaraa !!!! ??kukahan on syypää ? Enhän minä, vaan joku muu , jep toi kaveri. Sehän on kantanut tuota tavaraa kaupasta, on kuulemma: jauhelihaa, jäätelöä, leipää, jauhelihaa, pullaa, jäätelöä, leipää, jauhelihaa....jne. Näin minä eilen kuuntelin kun tavaroita kannettiin takaisin pakastimeen. NYT on SYÖTÄVÄ pakastin tyhjäksi ennenkuin kaupasta saa ostaa. Jäätelötuutti tuossa vieressä odottaa mun suutani.

Eihän toi mikään  ylläri ollut. Näinhän minä itse omilla silmilläni, ja kun kansikaan ei kummastakaan pakasteesta oikein tahtonut mennä kiinni. Mutta kun lähdin kauppaan, en muistanut katsoa onko leipää ym, vaan ostin varmuuden vuoksi, ja sitähän oli pakasteessa.

Mä en ymmärrä tuota tautia, latilalainen nimi on: VARMUUDENVUOKSI. Mistähän sekin tarttunut on ????

Kolme korttia sain tehdyksi tänään, jeeeee  hyvä saavutus ???!!!!

    

    

Tähän korttiin tein pohjan itse, chalkseilla ensin, Rubberstamptapestryn leimoilla kuviot .

  

Uudemmista Hänglareista tyttö sekä poika, nimeä en muista.