Päivällä makselin laskuja pois. On se vaan niin kätevää kun kotona saapi niitä maksella. Se ei tosin ole kivaa kun yhtä paljon niihin laskuihin menee, maksaa ne kotona vai pankissa.

Tein isännälle kunnon ruskeaa kastiketta, ottaa perunat+kastikkeet+lihat+salaatit mukaan kun on iltavuorossa. Hän tykkää tuosta kastikkeesta, mä vaan on niiiiiiin vetelän laiska sitä sösäämään. Tein sen heti kun olin aamupalan syönyt, olen taas ruvennut syömään oikein kunnon puuroa. Niin muuten eipä kysellä eikä mietitä mihinkä aikaan söin sen aamupalan ???

Posti toi uuden Magnolian lehden, tässä vähän innostusta lisäämään, kuva kannesta:

 

Eikö ole ihan söpöinen kuva ???

Sain eilen myöhään yöllä inspiksen ja tein pari korttia.

  

Leimasin syyreenioksa leimalla oikealle, laittelin niiden päälle kukka"kohoketta"....en tiedä sen oikeaa nimeä. Laitan Glossyn alle ja siihen tuota kukkasamettia, painoin sormellani kiinni pohjaan, loput kopistelin pois takaisin purkkiin,

Kortin päällä olen leimannut leimasimella tuon pohjan, väritin Inkseillä. Pohjaa tosin ei näy paljon, tuossa vasemmassa kulmassa paremmin. Leiman olin värittänyt ennemmin. Reunoissa on tarranauhaa, samoin missä poika istuu. Alareunan nauhan tein MS-leikkurilla:perhonen. Isoon perhoseen laitoin ensin Distress cracklea ja ripottelin hippusia päälle, Ylänauha olen tehnyt Gutlebugilla.

Tässä on se leima joka on tuolla pohjalla:

 

Vielä muutama uudempia leimojani:

 

 

Sitten varauduin jo jouluun, kohta se alkaa, nimittäin joulukorttien teko :

   

    

Tietenkin piparitalolla. Tosin kokeilen siitä tehdä ns. normaalin näköisen talon, en vai tiedä millä systeemillä, mutta kokeilemalla ja taas kokeilemalla, eiköhän se vois onnistua !!????

    

Nyt tämä tyttö lähtee ruokakauppaan. Tästä reissusta en pisä sitten pätkääkään olen ton näköinen kun sieltä kotiudun, päässä pyörryttää, jalat vipattaa, selkä on kumarassa ja suusta kuuluu valitus, plääääh !!!