Sain tälläisen yllärin tänään postissa Terhiltä, joka lupasi kannustusten myötä mulle väritettävää,
leimasimen kuvien kera.
KIITOS SINULLE TERHI, tästä pääsette hänen blogiinsa:http://saksia123.vuodatus.net/
TÄSSÄ KAIKKI LEIMAKUVAT KOMEUDESSAAN YHTEENSÄ  N.60 KUVAA.
Tämä  on mulle ikäänkuin synttärilahja, jotka olivat (17 pv.) enkä keltään saanut näin IHANAA lahjaa.
Mukana tuli kaunis kortti jokaa päätyy mun seinälleni, työpöydän eteen, muistutukseksi, että Suomessa on vielä näin huomaavaisia ihmisiä. Hm hm hän asuu siellä suunnassa, missä minä olen syntynyt ja asunut yli 20 v.Siis samaa verta kiertää meissä kummassakin, Terhi sulla voi olla, "asuttuaverta", kuten minulla tällä  hetkellä, mutta minulla taasen syntymäperimää, aitoa verta sieltä suunnasta.
KORTTI TERHILTÄ:
1759856.jpg

Ihana kannustus lause, ja muutenkin mahtava kortti.
LEIMASINKUVAT:
1759857.jpg

1759858.jpg

1759859.jpg

1759862.jpg

1759863.jpg

RuusunalleTässä ojennan Terhille KIITOSKUKKANI.