No sitä tuli käytyä asuntomessuilla. Jaksoin kumman hyvin kävellä, sekä kiipeillä melko kapeissa rappusissa, vaikka väkeä meni molempiin suuntiin. Mun on pakko pitää kaiteesta ylös-sekä alastulovaiheessa. Mulla heiputtaa sen verran että pelkään astuvanin huonosti, ja sit on MENOA. Tällänen mummeli kun lähtee vyöryämään alas, niin pois risut ja männynkävyt !!!!
Mua ei tavallaan kiinnosta tuo rakennusjuttu yhtään, sisustusta mä ihailin, hm hm !!???
Isäntä oli lähinnä kiinnostunut, lämmityksestä sekä vesien puhdistuslaitteista. Asumme kumminkin niin lähellä jokea, että jotakin on tehtävä lisää, vaikka nytkin on jonkinlainen puhdistusjuttu.
Timpusin kyniä isäntä sai kourallisen, mä sain lyijykyniä, ja yks söpö poika käski täyttää siellä alkupäässä jossa olimme lopuksi, jonkun kilpailuk. ja lykkäs lopuksi mulle ainakin viisi paperikassia. Niissä on hyvä säilyttää lankoja, ylimääräisiä vaatteita köffissä. Sanooko tuo -köffö- sana teille mitään, jaa voihan tosta sitä arvatakin.?
Mulle tuli Taitopuoti Paperinauhasta paketti. Oli ihania leimasimia, papereita, nauhoja. Otan joskus noista leimasimista ainakin kuvan, laitan tänne esille.Kolme oli joulu- ja yksi oli Tilda. Hetihän mun piti kokeilla leimailua ja vielä uudella hiekanrusk.musteella. Näytti silmääni hyvältä, lopputulos näkee sitten!
Nytkin kello on taas noin paljon, mun piti tehdä vaikka mitä, ja MITÄ MÄ OON TEHNYT????
Tuota noin päivänlehden lukenut, vauvaa pitänyt sylissä, katsellut hänen ihania silmiään ja pientä suuta. Järjestelin pöytääni, laitoin pari uutta juttua kiinni, jotka ostin 50% asuntomessuilta. En mä muuten olis, kallis oli siltikin?? Ostinhan mä "crossit" ittelleni, ja tietenkin oranssin väriset. Punaiset mulla on, mutta ne ovat kiinni, ei reikiä, hiostaa helposti. Nämä kengät ovat olleet jalassa osan päivän, mukavat ovat jalkaan.