Täällä minä vielä yökyöpelinä pompin tai oikeammin sanottuna istun tietsikan äärellä. Äsken tein pari korttia.Kokeilin ostamaani leimasarjaa, laitoin kolme kuvaa isolle akryylipalikalle ja suoraan korttipohjaan.

     Leimasinmuste on DistresInks, taustan väritin samalla, mutta en kuvien ympäriltä. Lisäsin Chalks kimalle väreillä vähän väriä. Sit musta tuntui että ton kirjan ympärillä pitäis olla jotakin muutakin, niin minä parantelin ja taas kerran parantelin, vitsi ei kannattais alkaa korjailee, tällänen sekameteli soppa siitä syntyi.Ton reunuksen tein uudella MarhaStewartin leikkurilla. Aluksi sekän ei onnistunut, laitoin liian vähän eteenpäin, niin se leikkas toisen kerran,,,,hm onneksi oli paperi ylimääräistä, ja vaihdoin tutumpaan leikkuriin. Pitänee harjoitella lisää sillä uudella, tai oikeastaan olen jo harjoitellut, kyllä tuntui vaikealta, että sain sen kohdistettua oikeaan paikkaan.

Toinen kortti oli kans kokeiluluontoinen:

   Hääparin yritin, siis yritin tehdä kohovärillä, ei oikein mua tyydytä.Mutta kuitenkin tein loppuun asti ja tälläsen sain.Reunuksen tein stanssilla.

Kaiken huippu on.....traa. . traa mä olen kutonut !!!!!!!!!Hyvä minä

Tulokset ovat tässä:

Meidän kullannuppujen suka+lapaset.Katsotaan onko mumma tehnyt tarpeeksi suuret. Kun näen heidät, otan lankaa+puikot niin saan jatkaa pituutta. Tuon ikäisillä kasvaa kädet ja jalat niin nopsaan, ettei tahdo perässä pysyä.