Heräsin aamulla todella sikeestä unesta, en ollut kertaakaan herännyt yöllä. Se on hyvä asia, mutta toisaalta ei !!! Silmäni karvasteli mahdottomasti, koska koko yön olivat olleet kiinni, eikä silmä ollut liikkunut yhtään, ne olivat KUIVAT!!! Ensimmäisenä kun avasin silmäni, alkoi tippojen laitto silmiin. Hyi kun silmät kirveltivät.Ei kuin uutta tippaa lisää, räpyttely, tippoja, räpyttely jne..... jatkui kun jotenkin uskalsin kokeilla vähän geelimäisempää tippaa. Sama juttu kirvelyä, tippoja, räpyttelyä jne....Sen jälkeen nousin ylös, laitoin vessassa silmiini tujumpaa geelitippaa, tosin piti kasvot pestä ensin. Silmäluomen ala-yläosaan hoitovoidetta, mutta siinäkin oli oltava varovainen ettei vain mikään hipaise ripsiin.
Tuon silmäruljanssin jälkeen sänkyyn uudelleen....en en en  mennyt nukkumaan, vaan venyttely ohjelma käyntiin. Jalat, alaselkä ovat yleensä jumissa aamuisin, tuo jumppaohjelma on ainut jolla saan jalkani suoraksi että voin kävellä suorin jaloin. Huh huh, kyllä rupes niin ramaseen, satoi vettä oli niin hämyistä, hah, hah, ettepä arvanneet oikein!!!!!!! :) :) en NUKAHTANUT. Siis HYVÄ MINÄ. Pitää itteänsä kehua, kun kukaan ei ollut kotona kehumassa mua.
Sitten välähti ei salama vaan silmäni sisällä jotakin, ja se tiesi SÖÖR MIGREENIN astuvan kaveriksi, taas ilman kysymäti multa mitään. Siinä meni plörinäksi aikomukseni mennä IHANAISILLE tarkoitettuun tilaisuuteen :( :( !!! Tietenkin täsmälääke oli otettava, söin jotakin suolaista, istuskelin, en edes uskaltanut mennä sänkyyn, oli niin äklö olo. Isäntä tuli keittiöremontti kökästä, otti laukkunsa+eväät ja sanoi; hei nyt mennään toiseen työhön. Niin minä jäin yksin, ai niin olihan mulla kaverina Oona. Meidän pikku.poika hm hm ei nyt enää niin pieni, täytti juuri 9 pv. 23 v. kotiin sieltä kökästä. Joi kahvit, kävi suihkussa ja nyt on painunut tuonne yläkertaan tekemään kenties opiskelujuttujansa, tiedä häntä??? Eilen kun meinasin viedä hänelle pyykit, oven rivassa luki: EI SAA HÄIRITÄ. Kukahan häntä olis häirinnyt, kun minä vain olin kotona. Ei kai epäillyt minua ??? :) :) !"!!
Kuten huomaatte olen toipunut muutaman tunnin säkenöivästä päivän aloituksesta. Ihanaa !!!!
Äsken leimailin muutamia kuvia, kokeilin sitä leimasinta jonka ostin Käsityömessuilta (paksu enkeli). Onnistui älyttömän hyvin, taas minä nostan rintaani ja köhin yksikseni. Leimailin muitakin, kun siihen hommaan rupeaa, niin mielellään teen useampia. Mulla oli vielä kaikki leimat jotka ostin messuilta kokeilemati. Oikein pitää nostaa hattua itselleen, kun mun mielestäni onnistuin HYVIN.
Älkää hyvät blogiystävät vaan sanoko, että kyllä haisee OMAKEHU. Ei se sitä ole, vaan yritän KANNUSTAA ITSEÄNI. Osaksi onnistumiseen on PAPERINAUHAN HELIN, hän neuvoi mua leimavärin laitossa. Minä olen vähän luonteeltani sellanen; VARMUUDEN VUOKSI-tyyppi.
Elikkä olen hakannut sitä leimasinta tai mustetta kovalla kädellä, MUTTA sitä piti hellällä kädellä koputella. KIITOS HELI !!!
Vielä yhden haluan mainita, hän on TERHI, joka lähetti mulle jokin aika sitten vapaaehtoisesti leimakuvia oikein arkittain, ja kannusti ja lohdutti, kun mulla oli mennyt kaikki penkin alle leimakuvan värityksessä, kortin teossa.KIITOS TERHI !!! KAIKKI MUUTKIN BLOGILAISET, TE OOTTE IHANIA, kannustatte kun annatte kommetteja ja neuvoja JOTENKA KAIKILLE KIITOS !!!!
Näiden kiitosten jälkeen voin todeta: MÄ OLEN IHAN MYYTY LEIMAILUUN !!!!! .) :) ja niistä tekemään kortteja.
Yksi IHANA UUTINEN, sain viestin, sellasen liikkuvan, meidän NUORIN PRINSESSA kääntyi selältään vatsalle, jihuuuuu!!! Se kävi niin nopsaan, että mumman piti oikein vähän väliä katsoa sitä uudelleen. Lopussa hän tapitti ihankuin suoraan minun silmiini. Hänen tummat isot silmänsä olivat sen näköiset, kuin olisivat kysyneet: NÄITKÖ MUMMA.
On se vaan IHANAA OLLA MUMMA, voi miten tuolla mun sisällä laulaa linnut kiitosta Taivaan Isälle!
TÄSSÄ MUMMAN PIKKU PRINSESSOILLE KUKKIA!
SEKÄ TEILLE KAIKILLE TIEDOKSI, SAATTE TEKIN IHAILLA. :) :)  !!!!
 
                             1608666.jpg