Olen yrittänyt väritellä leimakuvia, mutta mulla ei ole oikeanmoista öljyä, joka oli täällä yhdessä ohjeessa.
Mä ajattelin tänään kokeilla rypsiöljyllä!!! :) tuleekohan siitä mitään.Mä vaan ajattelen öljy ko öljy!
Kerron myöhemmin mikä oli tuloksena.
Muutaman kortin olen saanut tehdyksi. On se poijat vaikeeta, tehdä kortti, en olis millään uskonut!!
Niskakin aivan jumittui, kun piti pitää niskaa koko ajan etukenos asennos, ja silmäklasit meinas pudota, kun ne roikku nenällä, kattelin niiden ylhäältä (tarkempi näkö?) En tiedä viittiskö panna edes esille, mutta pakko mikä pakko, se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Meni syteen tai saveen, niin ...TRAM ..TRAM
tässäpä me tulemme Lyytit ja Kallet ym. marakatit:
1763286.jpg

1763287.jpg
Täs voi olla sellanen kortti joka jossakin välis käytetään saksien sisäs. Mä en saanut levitettyä tuota paperin reunaa kunnolla. Olisko se öljy auttanut??
1763289.jpg
Oho mun piti panna poika soittelemaan valkian ääreen, valkia jäi sytyttämäti.
1763290.jpg
1763291.jpg
Tähän mä oon jotenkin tyytyväinen, mutten täysin, enkä koskaan tulekkaan täydelliseksi, aina on varaa parantaa lopputulosta. (olisko tuo loppulause tuttu koulun ajoilta??)
Ai niin se kovan onnen kortti, en muistanut ottaa siitä kuvaa. Odotelkaa hetkinen.