Ilon rummutusta kuului tänä aamuna. Heräsin taas yhdeksän tietämiin, MIKÄ IHANA TUNNE !!: ):) :)
Eipäs ollut SIR MIGREEN kanssani tänä aamuna, eikä vieläkään, toivottavasti ei tule ainakaan tänään.
Olin niin tohkeissani, että vein matot verannalle katoksen alle, koska satoi. Aloin heilua imurin, pölynpyyhkijän sekä mopin kanssa. Voi että kun taas lattiat kiiltää, eikä narsku tossun alla hieta.
No eihän se lysti kauan kestänyt, Oona tuli käymään sisällä, TASSUJEN JÄKIÄ ????????????? :( :(
Minä karhasin sen takaisin pihalle ja jatkoin siivousta. Olisi kovasti tullut sisälle, mutta en päästänyt kuin kuistille. Maatkoon siellä niin kuivaa ja vähän mahanalunen putsaantuu.
Se on muuten mun vieressäni, mun työhuone on kuistin jatkeena. Elikkä ei mitään hätää.
2023191.jpg
Niinkuin näkee on se vähän mossaannuksessa, kun ei meinaa kattoa minuun!!!!
Katsotaan jaksaako se kääntää päätänsä minuun päin.
Kyllä se käänsi vähäsen, mutta kuva ei suostu tulemaan tähän kirjoitukseen.
Eilen tuli muutama uusi leimasin Mihannasta:
2023196.jpg
2023197.jpg
2023200.jpg
2023203.jpg

Noita ProMarker tusseja tuli Heinikasta
Yksi ihana "lahja" tuli Paperinauhasta:
2023195.jpg

Ei muuta kuin töihin. Eeeeiiiiiiiiiii tuo nuohooja, vaan minä ihan itte.