Mä en ymmärrä mitenkä mä saisin tunnin kiinni, kun se hävisi la-su välisenä yönä jonnekin. Olet yrittänyt ja yrittänyt, nytkin olen myöhässä. Minulla oli tänään oikein postipäivä, tuli paketteja, Taitopuoti Paperinauhasta, Craftikasta, Lumikellosta, jopa ulkomailta asti. Tuli kaikkea kivaa, ja nättiä. Päivällä kävin postissa, kaupassa ja sit ko mä tulin kotiin, piti taas kaikki kauppatavarat kantaa sisälle ja laukusta kylmään ym. paikkoihin. On tuo ruokaostoksilla käynti aika rankka homma. Mun piti viedä TK:hon uusittavaksi reseptejä, no enhän mä sinnekään ehtinyt. Tein kaikenlaista puhdetöitä, ja sit katoin kelloa, huh se olikin jo 15.30, eli ei hätiä mitinä.........ei sinne enään päässytkään. Uusi yritys huomenna kun meen vesijumppaan.

Tässä vähän kuvia leimoista ym. Leimat laitan kokonaisuudessa Leimasin-osioon. Katsotaan mitenkä toi leimojen siirtely onnistuu....takkuilooko, hidasteleeko vai tuleeko pelkkä LEGO :) :) hih hih, naurattaa kun on jo nukkumisen aika ja myönnän että väsyttää.

No mitä mä sanoin, temppuili toi kuvien siirto oikein pahemman kerran. Kävin jo välillä pesemässä tahmasakset, EZMountedia leikkailin, monen leiman alle, yöäk... inhottava työvaihe.

Nää tuli craftikasta.

Ihania kukkia !!

Tää oli kiva kun löysin sen. Olen joskus saanut leimakuvista ja tykkäsin kovasti, kun noita kalamiehiä on suku pullollaan. Tää tuli Paperinauhasta.