Koko päivän on satanut joko enemmän tai vähemmän, mutta silti on mukavan lämmin ilma. Meinasin lähteä kävelylenkille, mutta eihän siitä mitään tullut. Olisin kokeillut kuinka jaksan tai pystyn kävelee ton jalan kanssa.

Tänään mulla on ollut siivouspäivä. Imuria oon heilutellut lisäksi moppia, WC-harjaa, ja pyykit ovat lentäneet koneeseen. Voisinko sanoa että ne menivät melkein lentäen narulle.

Kävin suihkussa ja laittelin päähäni vähäsen väriä, sellaista kevyttä Pusu! Isäntä on iltavuorossa, jotenka minulla on pitkä päivä aikaa touhuilla täällä omaan tahtiini.

Tuossa oon väsäillyt kortin, toinen on puolimoissa, ehkä laitan myöhemmin kuvaa  niistä.

Isännän yösukat ovat viittä vaille valmiit, jotenka saan luoda silmukoita puikolle uudesta/erivärisestä langasta. On mukavaa toi värin vaihto, tuntuu kuin tekis muuta käsityötä kuin aina noita villasukkia.

Kuten olette huomanneet, etten ole pitkiin aikoihin kirjoittanut Söör Migreenistä mitään. Mutta kun herra ei oo käynyt meillä moneen aikoihin, en tiedä löytääköhän enään missä asun?? Toivottavasti ei huomen aamulla herää mun vierestäni Huuto !!

Kuulemisiin !