Kyllä oli eilen illalla kylmä. Lähdin vielä pyörälenkille ja meinas sormet paleltua. Poikkesin kaverini luona, lämmittelin käsiäni hyvän teen merkeissä sekä nam nam britakakulla. Kello olikin jo puoliyö, kun lähdin kotiin. Piti kantaa sisälle iso betunia ja loput peittelin, olin ihan varma että pakkanen iskee mun kukkiin. En usko ettei kuitenkaan ollut miinuksen puolella.

Illansuussa valmistelin kortteja, tein oikein koko innollani. Käytin buttlebugia, stanssasin yhden pienen jutskan. ItkuItku itku multa pääsi. levy C. meni keskeltä poikki. Kyllä mua HARMITTI JA ITKETTI YHTÄAIKAA. Lähetin Paperinauhan Helille heti meiliä.......mitä mä teeen ????

Onneksi sekin asia järjestyi, hänellä oli jo kotona valmiina se, muttei ollut vielä ehtinyt päivittää sitä koneelle. Mä jo luulin näkeväni harhoja, kun ensin ei ollut, hetken päästä oli !!!!Nauru Ihanaa saan sen sieltä, on muutakin tavaraa tulossa ja samalla tuo levy tulee. HUH HUH ette usko kuinka mä peljästyin. Heti kävin YouTubessa katselemassa opetusvideota Heinikalta.Kirjoitin ittelleni oikein ylös kynällä paperille kaikkien levyjen järjestys kulloisenkin työn kanssa.

Mä hätäännyin niin etten edes muista mitä olin tekemässä. Tää mun työpöytä tila on niin PIENI, että kaikki tyhjät tilat ovat milli millillä käytössä. En voi sanoa kuin, että loppuis kesä, tulis syksy, ja isäntä mulle tekemään sisälle mun työhuonettani. VOI KUN MÄ ODOTAN SITÄ HETKEÄ KUN SEN JOSKUS NÄEN JA KOEN JA SE ON TOTTA, ETTÄ MULLA ISOMPI HUONE PusuNauru

TÄSSÄ KUVAA SIITÄ LEVYSTÄ C. SAIN MYÖS YHDEN KORTIN VALMIIKSI.

1246739560_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

TÄSSÄ SE HARMIN, HARMIN C-LEVY, RIKKINÄISENÄ !!??

TULIHAN EDES YKSI KORTTI VALMIIKSI:

1246739715_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

NIINKUIN HUOMAATTE YLHÄÄLLÄ ON IKÄ, MUTTA KUN SIIHEN LISÄTÄÄN MOKOMA TOINEN SAMA, SIITÄ TULEE SYNTTÄRIT JOIHIN OLEMME MENOSSA ( 80 V.) EI VAISKAAN SE OIKEA ON 2 X 40. MOLEMMAT VAIMO SEKÄ MIES VIETTÄVÄT YHTEISET SYNTTÄRIT, JA SE ON PÄIVÄÄ MUN NS. TASAVUOSI-SYNTTÄREITÄ, ETTÄ PÄÄTIN VIETTÄÄ NIITÄ MUN SYNTTÄREITÄ SAMALLA KERTAA Nolostunut JOSKUSHAN SITÄ ON HYPÄTTÄVÄ TOISEN SIIVELLE !!!!!!! AINAKIN TUOSSA KAKKU ASIASSA. MEININKI EI OLE HYPÄTÄ OSINGOLLE MISSÄÄN MUODOSSA !