Olen eilen ja tänään yrittänyt linkittää noita nappeja. Ei ONNISTU, ainakaan multa.?????????????
Jos mä luon uuden napin, teenkö näin (oikein?) vapaamuotoinen LUO........XXXXXnappi.............sivu auki
siirrä kuva galleriasta...........linkitä maapallosta...............tallenna. Menikö oikein=?????
Pitääkö jokaiselle uudelle napille tehdä tää sama juttu uudelleen.?
Mä olen yrittänyt muokkauksen kautta saada linkityksen, ei onnistu???
Sitä kysyisin, kun muokkaan esim.  nappia, jossa  kuva tulee isona näkyviin kentässä. Eikö se pysy siinä koossa jonka olen säätänyt galleriaan.? Vai onko näitä isoja nappeja aina pienennettävä uudestaan, siis eivät pysy tallessa pienessä koossa?
Tää on aika sekanen kirjoitus, koittakaa ymmärtää mitä tarkoitan?
Help, help!!!!!
Olis kiva saada nuo napit toimimaan.
Ja vielä kysyttävää: missä muodossa linkin osoite on pantava; näinkä: www.tuija-53.vuodataus.net
vaiko: www.http://tuija-53.vuodatus.net
Onko teillä ongelmia kuvan siirron kanssa, vuodatuksen galleriasta/ yritin klikata vihreää ruutua,lisä kuva galleriasta. Mulla tekee se joskus vaikka kuinka monta kertaa, lataa hetken ja sitten loppu. Kuva ei tule ruutuun. Joskus taas tulee ensimmäisellä kertaa kuva ruudun aukeamalle. Onko tää normaali ilmiö??
Joo ei nytkään toimi, ei kuva ilmestynyt tänne!!???