Aloitin värittämään mangolia ym leimasinkuvia. Oikein sydän pamppaili, kädet hikos, oli juhlan tunne, siis ikäänkuin olisin vähintään alkanut pitämään puhetta suurelle yleisölle! Yleisöä tosin oli tasan nolla.
No paitsi se leimasin kuva tietty oli yleisönä. Väritys suht hyvin meni, mutta mutta........itse kortin tekeminen.
Se oli kaikkea muuta kuin yksinkertaista, malliakin yritin hakea täältä blogeista. Olisin hallunnut kuvan ympärille jäävän valk.paperin värittää. No se oli eka moka, ei olis pitänyt, mutta kun mulla oli niiiin hyvä visio päässäni. Se oli aivan eri asia täyttää käytännössä sitä. Kokeilin erimoisia värikyniä-tusseja.
Mä olisin halunnut maalata taustan sille kuvalle. Kaikkeni antaneena, nyyh nyyh, voi pläjäytys?????
Kaikki meni läskiksi. Yritin parannella jälkiäni, ja sitä kauheempaa jälkeä tuli...........jätin kortin pöydälle.
En meinannut edes saada unta, kun se mönkään mennyt kortti vaivas mua.
Heti aamulla kun heräsin tein sen mitä piti.
Tässä teille kuva kortista joka meni mönkään(otin kuvan että te uskoisitte???)
1749640.jpg
Tarataa, tässä koko KOMEUS, apua mua hävettää!!!!!!!!!!!!
Niinkuin huomaatte paikkailtu on jos jonkin sortin konstilla. Kun katson tota korttia mua hävettää,  ei edes 10 v. tekis noin rumaa jälkeä!! :( :( :(
Lopuksi tapahtui näin:
1749647.jpg
SIINÄ SE ON KOKO SEKAMETELISOPPA.
Käytän ton kuvan ja kukan ja nauhan palatkin joskus johonkin korttiin. Mutta tuohon en käytä,
kortissahan on keskellä iso REIKÄ,,,,,sakset, sakset, sakset.............!!!!!

NYT TARTTISIN APUA:
MITENKÄ JA MILLÄ OLIS PARAS VÄRJÄTÄ TUO LOPPUPAPERI MIKÄ ON KUVAN YMPÄRILLÄ????
Siis mä haluaisin häivyttää paperipalan reunat jotenkin, että saisin loput tilpehöörit soinnutetuksi ton kuvan kanssa.
Kiistos etukäteen, varmasti täältä löytyy apua! : )  :) :)