Selvisin kuin selvisinkin mokomasta lääkärinreissusta. Menin normaalisti vanhalle paikalle, avasin  odotustilan oven, vastaan henkäili hämy ??!!! Siis mitä tämä tarkoittaa. Jostakin näin lapun että ne ovat tokassa kerroksessa. Siellä yksi naishenkilö istui, kyselin minne hän oli menossa, ei lääkärille. Mietin siinä hetken mitä tekisin, keltä kysyisin ??? Frouvashenkilö katsoi mun lappuani, ja siitähän selvis että olen väärässä paikassa. Ei auttanut kuin kipeellä kintulla lähteä ajamaan autoa, ja eikä siinä kaikki ????

Mun piti vielä autolta kävellä pitkän matkan, siis minulle pitkän, koska joka askeleella jalkaan otti kipeetä. Monen huilauskerran jälkeen olin hyvissä ajoissa oikeassa paikassa !!! huh huh.

Lääkäri-setä tutki ja mietti ja taas tutki, viimein hän sanoi että paras olis keskustella neurokirurgin kanssa, jos tuota hermopinnettä vois leikata. Hm hm mitenkä nämä neurokirurgit mua oikein piirittävät !!!! Okei, siis joskus syksymmällä hänelle aika, ja taas soitto ylilääkärille. No se siitä reissusta, tulihan juotua ihanan tuoreet munkki-kahvit.

Kotona posti oli tuonut rapakon takaa leimasimeni. Tässä jostakin kuvaa:

 

Kylpytynnyri on muotia !!!

  

Jouluakin pitää ajatella näin lämpöisellä kelillä !!!

   

Kyllä tämä mamma huristelee, eikä mies taida peljätä yhtään ??!!!