Taas on mennyt viikko niin nopsaan. Saunaan olen menossa, mutta tässä odotellessa sen lämpiämistä käväisen päivittämissä täälläkin. Koukussakortteihin, sielläkin päivemmällä piipahdin, monta uutta asiaa on tullut sinnekin näkyviin.

Eilen pyytelin jospa mieheni hakisi mulle pyörän esille. Ajattelen jospa toi mun oikea jalkani kestäisi pyörällä ajoa paremmin kuin kävelyä. Lääkkeiden koekaniina olen ollut. Vielä ei sellaista kipulaastarin  voimakkuutta ole löytynyt joka veis tuon ainaisen kivun=säryn pois. Kyllä oli tänäänkin tosi vaikea yrittää imuroida+luututa lattiat. Huilata piti vähän väliä, nyt vähän parempi, että voin istua tässä koneella.

Perjantaina vaihdoin muutamiin kukkiin mullat, joihinkin isommat ruukut. Oli mukava päivä, aurinkokin paistoi, jotenka vein mullat ja kukat pihalle ja siinä oli hyvä  työskennellä, kun mullat sai lakaista laatoilta pois nurmikolle. Pieni tuoli siinä mulla oli apuna, kun ei toi selkä kestä kumarassa oloa.

Huomasin etten ole hetkeen ollut mukana haasteissa, ei ole aika piisannut. Mihinkä se oikein häviää???

Muuten sattuisiko joku tietämään nettipuoteja joissa myytäis vaatteisiin kiinnittäviä koristeita (ei liimaamalla). Ne vois olla joko yhtenäinen kuva/kukkarykelmä, voipi olla jotakin kimalletta. Mä ostin itselleni juhlapuvun, kotona totesin että siitä puuttuu mulle kuuluvaa extraa !!! Mä en viittis lähtee kattelemaan tonne kaupungille tään kipeen koipeni kanssa. Olis paljon parempi ostaa netin kautta.

SIIS JOS TEISTÄ JOKU TIETÄIS TÄLLAISIA NETTIKAUPPOJA, ILMOITELKAA MULLE SÄHKÖPOSTIIN. KAUPAT VOIVAT OLLA VAIKKA ULKOMAILLA. KIITOS ETUKÄTEEN !!!

Sain muuten kolme korttia tehdyksi, leimaillut kuvia, nyt voisi alkaa värittämään.

  

    Nämä tein Sixxix tanssilla. Minusta tää oli aivan ihana malli. Sopii vaikka rippikortiksi tai surukortiksi.

Tässä vielä vähän Magnoliaa:

  

Tilasin uusia Magnoleita äsken SIRSTAMPLOTILTA SEKÄ GE-WELTÄ.Ne olivat kaikki Pre Order-leimasimia. Katsotaan kuinka kauan kestää ennenkuin saan ne. Taitaapi mennä toukokuulle.