Näin lauantai on kohta muuttumassa sunnuntaiksi. Päivällä olin vähäsen kukkamaita rapsuttamassa. Istuin hetken huvimajan rappusilla. Otin takin pois, paljaat käsivarret, niihin aurinko oikein iski säteensä. Kun tulin sisälle, huh kuinka käsivarsia aivan poltti. Tiesinhän minä että auringossa olo on minulta kielletty, mutta ajattelin vain hetken  olla ja huilata, kun selkää ja lonkkaa pakotti niin vietävän kauheesti,,,,Cool nämä olisi pitänyt myös olla silmillä. Sisälle kun tulin olivat silmäni kuin valkias, helppas jonkin ajan päästä kun sain  tippoja tarpeeksi silmän ärsytys pinnalle. Olin sisällä, laitoin ruokaa, pesin pari koneellista pyykkiä. Mieheni meni nukkumaan tosi tosi aikaisin, oisko ollu 18.00 koska on ollut 4.30 herätyksiä jo kaksi peräkkäin, ja illalla sattuneista syistä ei ole voinut mennä aikaisin nukkumaan. Siispä mulla oli taas niin IHANAN RAUHALLISTA, koirakin viihtyi kuistin oven takana, makasi paksun maton päällä, aurinko lämmitti sopivasti ja sai vartioida tiellä liikkujat. Kymmenen tienoilla oli saanut tarpeeksi kauniista kevätillasta ja tuli tupahan ja suorinta tietä omalle petilleen. Rankkaa se vahtimen on !!!!!

Innostuin tekemään YO-kortteja pari vauvakorttia. Sen vaan sanon, että mitenkä sellainen paikka kuin HUKKA voi olla tosi ärsyttävän vaikeassa paikassa. Tilasin kirppikseltä kartonkikiekuroita, ja niitä tarvitsin juuri yhteen korttiin. NE JUURI NE olivat MENNEET HUKKA-KAUPUNKIIN, MAALAISPITÄJÄÄN TAI JOPA LENTÄNEET ULKOMAILLE. Sitä vain päättelin, etsin, etsin,,,,,,etsin, joka purkki ja purnukka auki, ei tulosta. Olihan niissä jotakin, mutta EI NIITÄ KIEKUROITA. !!!!Ärsyttävää!!!!!!!!!!!!Mä päätin että kiekurat, mä teidät vielä löydän, turhaa piilotella. Kun olin saanut kortit valmiiksi, NIIN LAITOIN ETSINTÄPARTION LIIKKEELLE. Kaikki ne kaksitoista etsintäsotilaat hakivat, nuuskivat, laatikot auki- kiinni, ja yrittävät ottaa vainun, mutta KIEKURAT eivät olleet jättäneet yhtään hajumerkkiä. Mitään huomauttamista ei etsintäpartio saanut, kyllä ne joka laatikon mylläs, kaiveli, minusta vähän liikaakin, kun menivät kolmatta kertaa yhden looran läpi. Eikö ne tajunnut, että olivat käyneet siellä ja tyhjää täynnä oli se loora, siis täynnä jotakin muuta tavaraa. Viimeinenkin TOIVE JA AJATUS ETTÄ NE LÖYTYVÄT, HÄVISI ja luovutin, annoin käskyn etsintäpartiolle: SEIS !!!!! Ajattelin kuitenkin jatkaa korttien tekoa, koristepapereita täynnä oleva loorasta ajattelin katsella tykötarpeita. JESTAS KUN MÄ  PELÄSTYIN, JEEEEEEEEE MITÄ MÄ LÖYSIN???????????????

1240690029_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Just noi kiekurat olivat hukassa. ETSINTÄPARTIO SAI KIITOKSET, minun kymmenen sormeani sekä kaksi silmää,=ETSINTÄPARTIO. Jep jep oli vaan ne hyviä vielä, toistaiseksi.Tässä kortti, jossa kiekurat on sisällä

1240689984_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

1240689998_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

TÄSSÄ PARI VAUVAKORTTIA, VÄRISTÄ VOI PÄÄTELLÄ, ETTÄ TYTTÖVAUVOJA ON SYNTYNYT SUKUUN, SEKÄ YSTÄVILLE. Noita pitää tehdä lisää, kun ei tiedä onko tyttä vai poika-vauveli tulossa. Näiden korttien saajat ovat 100 % TYTTÖJÄ.

 

1240690010_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1240690020_img-d41d8cd98f00b204e9800998e