Olen ollut tosi ahkera ???Tukittu, tosin ei kyllä niin vois sanoa. Mitä olen tänään tehnyt, hah hah, olen syönyt aamupalan, sängyt petannut, ja kaikenlisäksi pessy WC:n, No onhan tuossa jo aika tavalla hommia paiskittu.Nyt todella aion lähteä lenkille koiran kanssa. Se on jo kyllä käynyt mettähommis isännän kanssa, kait se, siis Oona, väsyi kun tuli niin nopsaan klaputtamaan oven ripaa. Pyöri vähäsen aikaa keittiössä, katteli mua. Se odotti makupalaa, minä kun olen syönyt murot, jätän lautaselle muutaman pipanan, niin se sitä odottaa aina ja kun kravaan mukamas lautasen reunoja, se tietää mistä on kysymys? Jmaaaa NYT TULEE RUOKAAAAAAAAAAA, JEEEEEEEEEES. Nyt sitä huvia ei saanut, olin pannut lautasen jo pesukoneeseen, ilmankos lähti uudelleen pihalle. Niin ja kauppaan pitäis mennä sekä postiin. Eilen illalla tein pari korttia.

Nyt vasta huomasin, tää meni ihan oikeassa järjestyksessä, ensin HÄÄT,sitten VAUVA SilmäniskuHymy