Vadilla olevat munat olen huovuttanut (kuiva) ja myös koristellut samalla tapaa.

1371958.jpg

Nuo tiput olen virkannut, pyrstö on monivärinen Fanny, tipun lanka on puuvillalankaa.

1371960.jpg

Osa munista on styrox munia, maalasin ne ensin ja koristelin kohoväreillä.
Nuo munat joista loistaa valo ovat muovia. Ne maalasin ensin ja heti perään ripottelin valkoista hilettä.
Tarttui hyvin ja ovat olleet mulla yli 10 v. tallella. Laitan ne pääsiäisen jälkeen pussiin kaappiin, siellä ovat hyvin säilyneet eikä hile ole oikeastaan yhtään tippunut.

1371962.jpg

Ostin tollasen minijuorun............enhän mä juorua!!!!!, vieressä on virkattu kukko.
Toivottavasti sen verran juoruan, että tuo kukka eläis ja kasvais, minusta se on kivan näköinen.
Mulla ei ole ennemmin ollut tuollaista.

1371965.jpg

Siinä vielä virkattuja tipuja. Ulkona näkyy lintulauta ja kuten huomaatte meillä on lumet sulanneet
melkein kaikki.