Niin taas yksi niistä 32. äitienpäivästä on iltaa kohden menossa kovaa vauhtia. Olin vielä sängyssäni kun keskimmäinen poikani soitteli ja toivotteli äitien-sekä mummapäivää. Juteltiin niitä ja näitä. Kiittelin Kiinan tuliaisista ja Kiinan karkeista. Oli muuten ovelan makuisia. Ei mitenkään makeita, pehmeitä, valkoinen päältä ja sisällä jokin hyytelö. Toiset palat olivat siemenkarkkia.....terveellistä. Ne oli kans hyviä. Juttelin hänen kanssaan tovin ja käskin sanoa muillekin äideille terveisiä jotka olivat pihalla (hänen vaimonsa, eli miniäni, ja myöskin hänen äidilleen) Lopettelin puhelun ja ihmettelin kun poika ei olis oikein olis lopettanut, olis ollut kuin jotakin asiaa vielä. Mä makasin sängyssä, silmät täynnä geelitippoja, ääni käheänä.  Kun mieheni tuli sisälle hän puhui myöskin keskimmäisen poikamme kanssa. Ajattelin että pojan ja isän puhelut on mennyt ristiin.

VIELÄ MITÄ, OLIHAN POJALLA ASIAA !!!Viaton oli vain mulle kuin ei olis ollut asiaa . Kysyi isältään oliko äitee saanut sen kukan ??? AHAAAAA NYT SELVIS !!!! Oli tietenkin ihmetellyt kun en koko kukasta puhunut mitään.1241979578_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

TÄLLÄNEN RUUSUMERI ODOTTI MUA PÖYDÄLLÄ  Kun nuo on kukkansa kukkineet sisällä vien ne pihalle. Nuppuja on vielä aika paljon. Katsotaan syovätkö hiiren rötkäleet ensi talvena juuret, niinkuin tänä keväänä totesin. Ruusu oli siirretty ikäänkuin pois paikaltaan ja onkalo entisten juurien kohdalta meni syvälle maan alla. Mieheni oli ostanut toisen keltaisen ja ton punasen mulle. Mulla on keltainen ruusu muisto menneestä, eli hääkimpustani ja häähunnun pannassa oli myös keltaisia ruusuja. Mutta kyllä minä kaikenvärisistä ruusuista tykkään. Piti oikein lähettää kuvan kera viesti pojan perheelle, että kyllä äitiä/mummaa odotti komiat ruusut pöydällä, kun mumma vain jaksaa vääntyä ylös sängystään.

Sain mieheltäni tälläset äitienpäivä kukat eilen:

TÄSSÄ ON NUPPUVAIHE VIELÄ PÄÄLLÄ (OLETAN)

1241979597_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1241979614_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

TÄSSÄ VARSINAINEN KUKKA (TAAS OLETUS).  TIEDÄTTEKÖ MIKÄ TÄSSÄ ON KYSEESSÄ ? KILPAILUA EI OLE NYT, MUTTA ARVAILLA VOI !!???

Kävimme syömässä seurakuntatalolla, oli tosi hyvät ruuat. Arpoja myytiin ja minä VOITIN kuvitelkaa !!!! Voitin mukin, ja sellasen ison lasilautasen joka sihtaa vähäsen sateenkaarivärejä. Se on kirkasta lasia vähäsen reunaa, oikein mun makuuni. Olin tosi onnekas.Yleensä en voita mitään, en ainakaan Lotossa, ei ole koskaan lähelläkkään HuutoOtsan rypistys NO EN TIETENKÄÄN VOITA, EIKÄ OLE LÄHELLÄ VOITTOA, KOSKA EN YLEENSÄ LOTTOA !! hih hih.....olipas hyvä huomautus Nauru