Tänään olen käynyt kaupassa ja innostuin vielä siivoilemaan. Äsken juuri sain pestyä lattiat, tulinpa tänne koneelle huilimaan !!!

Isäntä on pessyt loputkin ikkunat, yläkerran, ja minä olen vaihtanut sitten verhoja. Kyllä niissäkin oli aika työ.

Otti niin käsiin kipeetä, ja kaahiminen tuonne ylös päin, se on tolle selälle aika rääkkiä. Pitää olla jotenkin niin jännityksessä

Tulipa vain pestyä tää mun työhuoneeni ikkunat, ja minä olen nyt sitten järjestellyt tavaroita uusiksi.

Olen myynyt ylimääräisiä tavaroita kirppiksellä, koska huomaan etten kaikkea tartte ja vievät vain turhaa tilaa.

Vieläkin aion panna myyntiin leimoja. On tullut niitä haalittua liikaakin, ja niistä osasta ei oo tullut tehtyä kuin malli kuva. Jotenka ei niitäkään tartte niin mahdottomasti olla. 

Minä en kun ole mikään ammattilainen, elikkäs en myy kortteja yleisesti.

Alkuviikosta vein ison kasan valmiita kortteja Lähetyssoppiin. On mukava kun on tuollainen paikka mistä taas menee eteenpäin, ja saadut varat hyvään tarkoitukseen, lähetystyöhön, joka on sydäntäni lähellä.

Oona tuolla oven takana odottelee pääsyä tupaan, mutta en kyllä heti päästä sisälle, kun tassut näyttävät olleen melko kuraiset. Meillä kun tie ja piha on vielä niin märkä, kura tarttuu sen tassuihin niin helposti.

Näin sitä perjantai on pian illassa, ja saunakin odottelee lämmittämistä.