Päivät ovat alkuviikosta menneet tosi nopsaan. Mumman ja paapan hymytyttö  oli parisen yötä meillä. Kyllä hän on hyväntuulinen lapsukainen. Katselee mumman rannevitjoja, kaulavitjoja, sormuksia, korviksia kokeilee varovasti, mutta lasit antaa olla rauhassa. Vähän joskus ikäänkuin näyttäis, saanko tähän koskea, kiellän ja sanon ne ovat mumman, ja niin hän heti ymmärtää asian.

Nyt kun he lähtivät kotiin tänään, on koko ilta ollut niin hiljainen, ja mulla kova ikävä, Hymytyttöön kiintyy aina vain enemmän, kun osaa niin kaikenmoisia ääniä ym temppuja jo tehdä. Kiikuttelin kiikussa ja hän oli minun sylissäni, kekkas että leikitäämpä mumma sellaista leikkiä: TUTTI.

Hän laittoi sen suuhunsa, antoi minulle, ja minä kiitin aina. Sitä hän jaksoi tehdä useita kertoja, välillä vuh vuh sanoi ja katselin meidän Oonaa. Leikki jatkui ja jatkui, uni alkoi kuitenkin painaa silmään. He lähtivät niin että kullannuppu saa nukkua autossa ns. alkuilta torkut.

Onneksi huomenna saan keskimmäisen poikani perheineen tänne. Mumman kulta osaa kävellä ja juosta, todella vetävällä askeleella mennään ympäri taloa sekä pihaa. Toivotaan ettei sataisi, kuten tänään on satanut koko päivän.

SITTEN TÄLLÄINEN ILMOITUS LUONTOINEN ASIA:

 

OLEN PANEMASSA KIRPPUUN ERILAISIA LEIMASIMIA  MYYNTIIN.

JUURI ÄSKEN LAITOIN REILUT10 KPL:EEN LÄHETYKSEN. VARMASTI HUOMENNA JOSKUS AAMUPÄIVÄSTÄ OVAT ESILLÄ.

AIKEENI ON JATKAA TÄTÄ HOMMAA, ETTÄ SAISIN LEIMAVARASTONI VÄHÄN PIENEMMÄKSI. PALJON ON TULLUT OSTETUKSI, MONTA MITÄ EN OLE EDES KÄYTTÄNYT.KETÄ KIINNOSTAA, OLKAA KUULOLLA !!!!

 

PANEN KIRPPIKSELLE LEIMOJA MYYNTIIN !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

TOIMIKAA KUTEN SIELLÄ ON OHJATTU.

VARAUS ENSIN SINNE JA SITTEN MULLE TIETOA, OMA NIMI JA OSOITE, HETI ENSIMMÄISELLÄ KERRALLA.

TÄSSÄ OSOITE KIRPPIKSELLE: http://www.askartelukirppis.vuodatus.net

MINUN OSOITE: [email protected]