Hain päiväpostin, ja siellähän oli kaksi kirjekuorta???????????JEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!
Oikein jännitti kuin pikkulasta jouluna, no kait sitä joskus itsekin saa olla kuin lapsi. Olin elämäni ENSIMMÄISESSÄ LEIMAKUVIEN VAIHDOSSA. Mua niin jännitti, mitenkä mun kuvani oli mennyt läpi Orvokin "tullin". KIITOS ORVOKKI SULLE, hienosti sanoit sen. Tosi tosi paljon kiitos vielä sulle, ja erittäin paljon kiitoksia TEILLE JOTKA OTITTE OSAA. Sain mahtavia ja uusia ja kivoja leimakuvia.
Kyllä sormet syyhyävät, mutta päätin että tään paan vielä tänne esille, kuvat vaihdossa tulleista :

1860578.jpg


1860581.jpg

Orvokki oli pannut ylimääräisiä leimak. mukaan, sentakia jos eivät kaikki olleet hyviä=tarkkoja.

Posti toi vielä tilaamani joulu-leimasinkuvat:

1860575.jpg
Mukana on muutama muukin, kun pyysin yhden joululeimakuvan vaihtoa, olin juuri ostanut sellaisen itselleni.Kiitos Tiinalle kun vaihdoit.
Kyllä nyt mulle värittämistä riittää, IHANAAAAAAA !!!!
Huomenna haen postista Paperinauhasta tulleen paketin, JEEEEEEEEEES taas uusia leimoja ja muutakin korttimateriaalia. Toivon ainakin sen olevan meillä täällä postissa. Katselin netistä numeroseurannan mukaan paketin kulkua. Aika kiva juttu seurata oman postipaketin kulkua.