Nyt sitä täällä kirjoittelen isännän läppärillä. Omasta tietsikasta HIIRI sanoi työsuhteensa irti minun kanssani. Tilttas kesken sähköpostilla oloa, eipä liikkunut hiiri, vaan sai kummallisen HEPULIKOHTAUKSEN, tiimalasi senkuin pyöri ja pyöri, mikään ei saanut sitä pysäytyksi, MUUTA KUIN NAPS !!!!!!!VIRTA POIKKI. Odotellessani painoin muutamia leimakuvia, jos vaikka innostuisin lähettää muutamille ystävilleni, En tiedä saanko niitä valmiiksi oikein korttilähetykseen asti. No nyt mulla on aikaa väritellä. Olisin laittanut vähän kuvia, mutta milläs laitat kun kaikki kuvat ovat mun koneella.

On tuo hiiri jonkin aikaa, tai aika kauan temppuilut mun kanssani, mutta kun sitä olen painanut pohjasta (se on langaton) niin taas lähti matkaan. Mun näyttöruutu on värissyt, sen piti ostaa viime viikolla, mutta kaupassa ei ollut sitä mallia. Katsotaan nyt pitääkö toi hiirikin ostaa. Tulostimesta seuraavaksi varmaan loppuu MUSTE. ET SIL VIISSII !!!!!!!!!Otsan rypistys Kokeilin soittaa nuoremmalle pojalle mutta ei vastannut, vanhempi taas ei tiennyt käski ottaa yhteyttä nuorempaan veljeensä. No ympyrää on menty, apu edelleen hukassa.