Tunti sitten tulin lenkiltä koiran kanssa. Silloin vielä paisteli aurinko, mutta jotenkin oli kylmähkö viima, ei kuitenkaan kova. Jossakin ojan penkassa koira kaivoi ja kaivoi, sai vielä potkua kaivamiseensa, kun kehuin: Hyvä Oona ETSI, ETSI. Välillä se nosti päätänsä ja oli lumessa aivan silmiin asti. Oli tosi veikeän näköinen, olisi pitänyt olla kamera mukana. Kotiin tulin niin laitoin puuhellaan valkian, potut pottuina lieden päälle + lihakastike. Nälkäkin jo vähäsen on, kun päiväkaffit on jäänyt väliin. Isännällä varmasti on nälkä, kun on sitä puusouvia pitämässä mettässä. Ihana ilma, selvästi tuntuu keväältä, no hm vähäsen !!!! Värittelin noita leimakuvia. Osa sopii hyvin vaikka YO-korteiksi. Niin onhan siinä äitienpäiväkin, jolloin lähetetään kortteja tai viedään suoraan käteen. Minulla on vauvakortteja valmiina, vien ne tuonne Malaika-kauppaa, kehitysaputyötä ajatellen, rahat korteista menee katulapsiprojektiin. Reumayhdistyksellä on maaliskuussa tilaisuus, voisin myös sinne tehdä, antaa kortteja. Kiva kun olen löytänyt jonkun kanavan missä kortteja otetaan vastaan. 

HUOM, KYSYTTÄVÄÄ  ???????????

Mitenkä saisin blogpostissa olevia blogeja suosikkilistaksi ? Onko sellaista siellä , jos tekis niistä oman SUOSIKKILISTAN, kuten mulla on vuodatuksessa. ???!!! Mitenkä yleensä pääsen katsomaan blogilaisten kirjoituksia, kuvia ym sinne blogpostiin ???

Muutamia olen löytänyt toisten blogien kautta (vuodatuksessa) ? Vastailkaa mulle kommetteihin tai tuonne sähköpostiin. Kiitos avustanne jo etukäteen.