Aikomukseni oli pestä uusi pakastinkaappi. Käyttöön otto-ohjetta en löytänyt mistään, pesu jäikin tekemäti. Tulin tänne koneelle, katselin netistä ohjetta, löytyihiän se sieltä. Lueskelin, tutulta tuntunut ohje...hm hm yhtäkkiä keksein vielä yhdestä paikasta katsoa ohjekirjaa. Mulla on olohuoneessa tuolini vierellä pieni pyöreä pöytä jossa on hylly pöytälevyn alla. Pravooo sieltähän ohjekirja löytyi, olin sitä lukenut istuskellessani,  telkkaa katsoen.

No nyt voipi operaatio pesu jatkua, ja sen jälkeen kytkeä pakastin päälle, kun kerran ohjekin on löytynyt. Nää nykyajan vempaimet ovat mutkikkaimpia kuin ennen: on ja off- nappulaa !!

Jätin oven auki, että enimmät "uuden" hajut lähtevät pois. Jospa  sais sen tänään päälle, ja vanhasta pakasteesta tavarat sinne.

Pitänee miettiä missä järjestyksessä näitä hommia minä voin tehdä, koska esim. pakasteen kannossa isäntä tarvitsee apua. Pojan perhe tulevat pääsiäisenä meille, silloin pitäisi olla tälläset ennakkoon pois tieltä.

Jännittää aivan, et mitenkä mun pakasteeni mahtuvat tuohon kaappiin !!!

Eilen tein pitkän kävelylenkin, kaverina mulla oli tietenkin Oona, mutta naapurin 7 v. poika tuli myös mukaan. Hän oli mahtava kaveri, juttelimme niitä näitä. Minusta meillä oli kivaa, toivottavasti myös hänellä. On nuo pikkuiset/vähän isommat mukavia puhekumppaneita, ainakin hänen laiset, jotka puhuivat muutakin kuin joo tai ei !!

Toin pihalta omenapuun oksia, joita mieheni oli karsinut puista pois, sisälle maljakkoon:

Katsotaan voinko näyttää kuvaa jossa on näissä oksissa kukkia ???

Torstaina piipahti ystäväni käymään, YLLÄTYS, yllätys,  hän toi tämän ihanan kukan minulle, kuulemma juuri Tuijan näköisen

No nyt pitää kiiruhtaa ruuan laittoon, koska mieheni lähtee yöksi töihin, menee nukkumaan pienille tirsoille !

Samalla aljan pesemään pakastinta, voi olla että tavaroiden siirto menee huomiselle päivälle.