Aamupäivällä imuroin alakerran huoneet ja pesin mopilla maton välit. En vienyt mattoja ollenkaan pois, imuroin vain. Viime viikolla siivosin perusteellisemmin , eiköhän sitä saa joskus luistaa???
Värittelin muutaman leimakuvan. Tuosta hommasta mä suorastaan nautin. En osaa niin taiteellisesti värjätä, jotka täällä jotkut ovat tehneet. Ihailen suu auki heidän väritystään. Mä tykkään VÄREISTÄ, oikein isolla kirjoitettuna. Mulla on myös värikkäitä vaatteita, onhan sitä perusvärejäkin olemassa. Kiilto on mun silmissäni kaunista, oonkohan liian vanha käyttää sellaisia vaatteita??. Kait mä itse sitten tunnen koska sopii ja koska ei. Jotkut varmasti kauhistelevat mun vaatteitani, mutta eikös ne ole tarkoitettu mun nautittavaksi ja silmäni lepää väreissä. En ole pelkän mustan, tai ruskean kannattaja. Mustan mukana täytyy olla väriä tai kimallusta, tilaisuuden mukaan.
Laittelin äsken pyykkiä narulle, toinen kone alkoi pesemään pyyhkeitä. Nyt vois maistua vaikka kahvi.
Tarjottavana ainoastaan ankkastukkia+hunajaa. Kyllä sekin tarpeeksi makeeta on. Sain kyllä illaksi kahvikutsun, mutta en voi lähteä, koska mieheni on iltavuorossa. Siellä olis ollut muutakin tarjottavaa kuin mitä meillä on. Illalla istun olkkarissa kynttilän tunnelmassa, lukuvalo päällä että näen tehdä sukkaa.
Aaah siitä mä nautin, kynttilän valosta.

1917379.jpg

NAUTTIKAA TEKIN TÄSTÄ LYHDYN VALOSTA.