On tää hullua, mitä vanhemmaksi tuun sitä nopeammin aika rientää. Mistähän se johtuu?? Nuorena tuntui ettei viikonloppua tuu koskaan, nyt se tulee ettei aina edes huomaa, ennenkuin on sunnuntai-ilta!!!!!
Mulla pukkasi eilen INTO oikein tollasella isolla IILLÄ ! Mä vaihdoin meidän vanhan kirjahyllyn pojan uudempaan, kun ne muutti se oli joutilas tulee mun nurkkiini. Mä reijasin maton avulla osa kerralla toiseen huoneeseen, tietenkin kaikki tavara oli ensin tyhjennettävä. Huh Huh sanon minä kaikkea sitä nurkissaan=kaapissaan säilyttää, tosi tosi paljon tavaraa. Näin mä olin kuin hölmöläinen, yksi osa matto alle ja työnsin pylly pitkällä sitä eteenpäin, ja taas sama toistui toiseen suuntaan. Olin niiin innokkaalla päällä, etten edes ehtinyt syödä, vettä kyllä meni, kun oli jatkuvasti jano.
Kuin salama kirkkaalta taivaalta ISKI JA LUJAA,  nimittäin, SIR MIKREENI, ja lujaa iskikin. Olin aivan kuin toisessa maailmassa, täsmälääkkeen otin, ja raikasta juomista, mutta sen jälkeen mä vähän väliä nukahdin, istuin TV-tuolilla, pää nytkähteli ees taas. Loppupäivä meni ja loppui siihen paikkaan. Ei ollut intoa rahtusenkaan vertaa, ei voimia, pystyin  hapankorppua syömään, ,,,,silmät kiiinni, jotenkin olo helpottui, mutta työnteosta ei tullut mitään. Sehän arvas mikä tulee käymään kylässä, kun ei tuota mukamas vieläkään MUISTA EIKÄ USKO, SIR MIGREEN, se on tunkeileva.
Tänään päivä alkoi paremmin, mutta kuitenkin olo oli kuin vanhalla pöllöllä, silmät tosin puoliaukinaiset.
Illalla olin selvästi paremmassa kunnossa, se oli tosi hyvä, kun minut oli kutsuttu viettämään mun entisen työkaverini eläkeläisjuhliin. Olin tosi kiitollinen, yllättynyt ja mielelläni menin sinne. Mukavaa oli, nauraa sai kun siellä oli "näytelmä" vailla vertaa :) :) :) !!!!!!!!! Siis vieläkin naurattaa, tosi hyvät näyttelijät, ihan amatöörejä, mutta sanoisin ja suosittelisin heitä tuonne S:joen kaupungin teatteriin työntekijäksi.
Ei ainakaan vielä SIR ole tunkenut pääni ja iloni ja nauruni viereen, pysykööt pois tään kaiken keskeltä.
Sitä minä vaan, kun nauroin niin että vesi silmistä tirisi !!!!!
Oli hauska tavata vanhoja työkavereita ja olla juhlassa mukana.