Mä  tässä joku kerta panin yhteen paperiin vuodeksi -09, ei nyt aivan vielä mutta hetken päästä.
Uudet leimat mitkä tilasin PAPERINAUHASTA, ovat kuvina :Minun leimani, kurkatkaa sinne.
Näette aivan IHANIA leimoja.
Päivemmällä leimailin muutamia kuvia (Terhille ne vaihtarit). Huhuu!!! TERHI pian saat postia, vasta maanantaina lähetän sulle kirjeen.
Välillä tuumailin, kait sitä on SIIVOTTAVA, kun on niin kurainen tuo keli, koira tuo koivissaan ja mahansa alla hirmuisen määrän kuralänttejä sekä hiekkaa pihalta. Niin tartuin tuohon inhottavaaan rakkineeseen, IMURIIN, ja hihat/kädet heilumaan. Kaikki huoneet kävin läpi, vielä MOPPIA perään. Nyt on hyvä mieli ja mukava olla kun on hetken ainakin puhdasta. Pyykkikoneenkin laitoin päälle, ruoka on valmista, kun vain syöjät puuttuvat, minähän olen jo täällä tuvassa valmiina. Vähän myöhemmin saunan kiukaan alle puita ja tuli, se tietää saunailtaa. En mä nyt erikoisemmin noista löylyistä piittaa, mutta kuitenkin käyn lämmittelemässä, ja suihkussa. Sen verran otan löylyjä, ettei heti oo kylmä, kali,kali,,,,,kun pesuhuoneesta astun tuvan puolelle.
Taiden illalla, tai iltahan nyt on, tehdä pikku tytön sukkaa, vois vaikka saada sen valmiiksi ja sais vietyä sen kokeiltavaksi huomenna. Onhan siellä 4 kk:n ikäinen jos ei 10 kk:n tytölle sovi. Joka tapauksessa teen molemmille, tää on hyvää harjoitusta mummalle, pienten sukkien tekeminen :) :) !!!!
Niin mun piti ottaa kuvan niistä korteista, vielä ei ole näytettävää, voipi tulla tänään ???