Päivällä aloin tehdä pääsiäis siivousta olohuoneessa. Pesin ikkunan, vaihdoin verhot. Pesin jokaisen vitriinikaappien hyllyt+ovet, pyyhein pölyt kaikista tavaroista joita siellä on. Järjestelin vähän uutta silmän ruokaa. Matto oli mukava puristella jäätyneessä kovassa hangessa. Innostuin vielä järjestelemään täällä mun työhuoneessa= kopperossa. Kyllä taisi jäädä haaveeksi saada se kunnon kokoinen huone minun käyttööni. Poika osti perheensä kanssa talon, puolivalmiin, isähän menee sinne kökkimään. Kyllä se mun työhuoneeni ehtii. Kyllä minäkin pystyisin jotenkin tavaroita pois, ja uusia tilalle, mutta kun siinä on tää meidän nettihomma kokonaisuudessa. Siihen ei mun taitoni riitä. Tuskimpa saisin niitä huonekaluja siirreltyä paikasta toiseen.

Laittelin ilmoitusta tuonne askartelukirppikseen muutamista leimasimista.Katsotaan koska ilmestyvät näkyviin?? Kurkatkaa sinne, jos teitä kiinnostaa leimasimet. Mä olen ollut joka kerta myöhässä kun sinne on pantu uusia, kun ehdin katsomaan, niin kaikissa lukee varattu. Olenkohan aina väärällä ajalla koneella. Tai nukonko kun nopeat, ei uniset kaverit jo ovat netin äärellä.Päättämätön