Pidennetty viikonloppu reissu on tehty, sunnuntaina tuli poikamme perheensä kanssa meille. Tänään maanantaina on vilskettä ollut, on menty, tultu, menty, lähdetty, se on tämän päivän kalenterissa merkintönä. Isäntä lähti iltatöihin,  minä hoitelin pikku kultaani, OIKEIN HYMYTYTTÖÄ. Olin hänen kanssaan niin että en muistanut yhtään itseäni, enkä omia varauksiani. MUTTA ONNEKSI OLI PUHELIMESSA ALLAKASSA JA KAIKEN HYVÄKSI OLI HÄLYTYS PÄÄLLÄ ???!!!!!!!!!!! Niin niin hälytys, mutta KOSKA ??? tasan klo 13, jonkin ajan kuluttua minulle soitettiin fysikaalista, tuota tuota,,, tietona, että se AIKA ON TASAN 13. Lennosta takki päälle, ja melkein lensin pihan yli, kun oli aivan jäätiköllä,  suoraan auton rattiin ja MENOKSI. Mitä nyt pikkasen ylinopeutta tuli Silmänisku Mutta kuitenkin ajastani meni 15 min. taivaan tuuliin, jotenka hoito oli LYHKÄINEN, kun minun jälkeeni oli heti uusi asiakas. Tätä se on, lyhytmuistisuus, onkohan se perintö joltakin, vai väliaikaista, ottija tuota mistähän sen sais tietää. Niin ja ennenkaikkea mitenkä sitä MUISTIA sais tallennettua lisää tuonne nuppiinsa. Saisko ostaa, hm hm,,,,mistähän------------NO TIETENKIN ASKARTELUKIRPPIKSELTÄ. Ilmoittakaa vaan hyvät lukijat jos teillä on YLIMUISTIA, ostan välittömästi sitä. Kiitän jo etukäteen !!!Klink Klink (raha).

Meillä oli aamulla  -10 astetta pakkasta, nytkin näyttää 6 ast. Elikkä ei se vähänen lumi aivan kaikki ole kadonnut. Tietenkin tuolla kaupungeissa on lumet hävinneet, jäänyt jäljelle likainen kasa. Mutta meidän talon ympärillä olis tosi hyvät hankikelit vaikka suksitella.  Toiset saavat sen kyllä hoitaa minun puolestani, EVK   (ei  voi vähempää kiinnostaa) ilmoitan nykynuorten kielellä. Kaikenlisäksi mun sukseni ja mononi ovat KIVI-SAKSET-PAPERI kaudelta.

Nyt pitäisi mennä tekemään vaikka muutama YO-kortti. Muuten nyt olen saanut isännän mettärasat valmiiksi. Kävi kuten jo sanoin ennemmin, mettä hommat loppuu, ennenkuin rasat ovat valmiit.No jos mettähommiksei lasketaan puiden pienistäminen, halkoaminen, niin se ei ole loppu. Mutta siinä pitää olla kunnon työrukkaset. Tässä kuitenkin kuva vanttuista, lanka 7.veikan polkka. Sain kuin sainkin langan menemään siten, että myös toinenkin rasa tuli melkein samannäköiseksi.

TA-TA-TRAAAAAAAAAA SIIIIIIIIIIIIIINÄ HE NYT OVAT !!!!!!!!!Hymy