Tähän aikaan kunnon ihmiset nukkuvat sikeesti näkien unia !!??? Mutta minä paremmin olen tällänen yöeläin. Innostun iltamyöhään vasta oikein tekemään jotakin. Kait se siitä johtuu, kun vuorokausirytmi on sekaisin . Nukkuisin aamulla puoleen päivään, eihän mua sitten millään voi väsyttää klo 22. Kun olen eläkeläisfrouva ei tartte lähteä aamulla yleensä mihinkään. Omaan sairauteeni kuuluu aamukankeus. Heräämisessä ja muissakin liikkeissä. Koneisto lähtee käyntiin iltapäivän jälkeen. Nyt olen taasen yksin kotona, mieheni on pojan rakennuksilla. Siispä taas on rauhallista ja hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Vaikka oikeasti sielläon kova meteli.......tiedä häntä?? Leimailin tuossa kortteihin kuvia. Tein loppuun kolme korttia. Vesijumpan ohjaajille, sen välilehteen kirjoitamme kaikki nimemme, ojennamme pienen lahjan, Tässä melkein prikulleen samanmoiset kortit ulkoa, sekä sisältä. Eipä näy taaskaan aukenevan kuvagalleria. Sain ostettua askart.kirppikseltä Hängl.&Stängl. leimasimen.

Tuosta kirppiksestä muutama sananen. Olen tykännyt siitä tosi tosi paljon, ostelen leimoja niin paljon, että alta pitää saada pois. Jotkut ovat kerran käytetty tai jopa ihan uusia. Ainakin MINUN KOHDALLANI ON ANONYYMI JÄTTÄNYT KOMMETTEIHIN MM. LIIAS KALLIS, TUO ON TÖRKEE HINTA KUN UUDEN SAA XXXEUROLLA. tÄNÄÄN VIIMEKSI OLI  PARI TÄLLAISTA KOMMETTIA. Mulla on siellä myynnissä ihan UUSI kilipukki+pallot leimasin. Siihen oli kommentoitu: tämän saa xxx eurolla ja on EZM: Katselin joidenkin kauppojen hintoja, leimasin maksoi pelkkä kumiläpyskä 7 e. Minä pyysin 8 e. olin E:Zmounted sekä en ottanut postimaksuja. Jos tuon laskee mitä hinnaksi tulisi kaupassa ( 7,80 p.kuluin.) + päälle EZM.

Mitä jäi minulle leimasin+p.kulut= 7,80 E:Z:mountedin osalle 0,20 snt.Jos ostat kirppikseltä tai kaupasta hinta on sama. Joissakin tietenkin pitää olla halvempi hinta kuin kaupassa, mutta kun myy aivan uuden, onko se pakko myydä halvemmalla??? EI SITÄ KUKAAN OLE MÄÄRÄNNYT MILLÄ HINNALLA KUKIN OSTAA .

MINUSTA ON TOSI EPÄREILUA ANONYYMINÄ KOMMENTOIDA, OSTAIS EDES JA SIINÄ SANOIS, ETTÄ KALLIS, MYYNKÖ SIIHEN TAI SIIHEN HINTAAN ?? Jotenkin loukkaavaa käytöstä tuollainen. Mulla on usein käynyt noin, samoissa hintatasoissa on minun tavarani kuin muidenkin. Pienen ajan sisällä on tullut tälläisiä inhottavia viestejä, IHMETTELEN SITÄ HENKILÖÄ, KUN EI USKALLA LAITTAA NIMEÄNSÄ SAATIKKA SÄHKÖPOSTIOSOITETTANSA NÄKYVILLE. Minusta täällä meidän keskellä on TODELLA REILUA PORUKKAA JA SELLAISIA JOHONKA VOI LUOTTAA.Molemmin puolinen luottamus on tosi tärkeää.

ASKARTELUKIRPPIS ON HYVÄ JUTTU, HATUNNOSTO HÄNELLE JOKA KEKSI TÄLLÄISEN PERUSTAANauru

 

TÄÄLLÄ MINULLA ON MYYNNISSÄ LEIMASINSETTI. MALLIT OVAT ESILLÄ SEKÄ HINTA MYYNTI-OSIOSSA, KANNATTAA PIIPAHTAA KATSOMASSA !!!!!

No nyt sain kuvat siirrettyä, näytän kortit:

1240181104_img-d41d8cd98f00b204e9800998etämä on maataloemännälle.1240181121_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kortti sisäpuolelta,samalla harjoittelen noiden kiekuroiden käyttöä.

1240181137_img-d41d8cd98f00b204e9800998eNämä ovat vesijumpan ohjaajille, tässä myös sisältö1240181161_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

pieni selventäminen on tarpeen: Ylimmässä kuvassa me koko porukka teemme lötköpötköillä, ja minun lempivärini niissä on oranssi+violetti, pitihän senkin jotenkin näkyä. Jumppaamme innokkaasti ja hyvien ohjaajien kanssa toivomme että meidän ei tarvitse tuota menopeliä käyttää vielä moneen vuoteen.  Pian tämäkin lysti loppuu kesäksi ja taas syksyllä aiotaan jatkaa. Meillä on tosi hyvä porukka siellä ja mahtavaa on se että osataaan ja ymmärretään toistemme huumoria NauruHymy JAAHA TÄLLÄINEN TULI ETEENI YHTÄKKIÄ MITÄHÄN MINÄ TAAS TEIN ??? APUUUUVAYllättynytHuuto