Tänään oli toiseksiviimeinen kerta vesijumppaa. Harmi kun se loppuu kesäksi, se tekee mun selälle ja jalalle tosi hyvää. Vaikkakin tänään kun tulin kotiin oli mentävä sänkyyn pitkäkseen. Parisen tuntia siellä oloa, niin voin jo paremmin ja kävin keittämässä ittelleni kahvit.

Oonakin oli sitä mieltä että pitäis leikkiä. Se toi villapuseron, heitin sen pään ympäri ja Oona mukamas jahtas mua hampaillaan. En tiedä mikä sitä tuossa leikissä viehättää. Yhtäkkiä se nappas pöydältä lehden toi mulle, pyöritti päätänsä, se tarkoitti etten anna sitä ennenkuin namipala on minun kädessäni. Otin lehden sen suusta ja laitoin kauemmas pöydälle, ettei leikkiä piisaa koko illan, sen livulla sais useamman namin !!!

Katselin TV:stä Eläinpelastustiimiä. Kyllä siinä kaikkea näkee, ihan puistattaa kuinka eläimiä pidetään huonosti. Nytkin oli oikein pentutehtailija, jolla osa koirista oli karmeassa kunnossa ja osa siedettävässä. Muistutus tuli ja seuranta, pari koiraa sai uuden kodin.

Olen tehnyt muutaman kortin. Nyt taas olen innostunut tekemään sukkia, vaihteeksi itselleni.

  

Leimasin suoraan korttiin leimakuvat. Sydämet sekä sydänboordin tein MS-leikkureilla (ostettu Paperinauhasta) Tykkään kovasti niistä molemmista. Leimasinten ostopaikkaa en muista. En tiedä vielä laitanko Chalks väriä korttiin, koska pohja on  valkoinen.

    Leimaa en taaskaan muista mistä ostin. Kortin ns. sisällä kiiltävä koristepaperi. Teranssin ympärille tein Rubberstamptapestry: leimoilla (Heinikka) kukkakranssin, Kaiteen väritin Smoon kynsilakka hopeisella värillä.

  

Kortin reunoissa MS- leikkurilla tehdyt boordit (Paperinauha), pienet perhotset MS-leikkurilla (Heinikka) Leimasin on Paperbagstudios-leimasin (Paperinauha), tää o kans ihana leimasin. Väreinä käytin Brilliance- mustetyynyjä .